A Batz Hungary Kft. által forgalmazott termékekre 2 év szavatosságot biztosítunk az alábbiak szerint:
- A vásárlást követő 12. hónapban a törvény szerint az eladónak kell bizonyítania, hogy a termék nem tartalmazott rejtett hibát és a termék meghibásodása, illetve a meghibásodásra vezető ok a vásárlást követően keletkezett.
- A 12. hónaptól a két éves időtartam végéig viszont a vevőnek kell reklamáció esetén bizonyítani, hogy a meghibásodás oka már vásárláskor fennállt. Ha ezt a vásárló bizonyítani tudja (független szakértői vizsgálat), ekkor is élhet szavatossági jogával.
- A talpakra 2 év termékszavatosságot vállalunk (pld. talptörés esetén). Ezekben az esetekben kollégáink kizárólag azt vizsgálják, hogy a lábbelit érte-e valami szándékos fizikai behatás (pld. vágás) vagy esetleg túlhordás* történt-e.
Kérjük, webáruházban (vagy megszűnt, tartósan zárva tartó viszonteladónál) vásárolt termék esetén vedd fel a kapcsolatot a reklamációs osztályunkkal a https://batz.hu/kapcsolat/ oldalon, vagy a 06/26-526-106 /16 mellék, illetve a 06/20-663-0940 telefonszámok egyikén. Az ügyintézéshez a megrendelésszám, e-mail cím vagy a számla/nyugta másolata elengedhetetlen. Kérjük mindenképpen mellékelj képet az űrlaphoz. Szíves türelmed kérjük az ügyben, amíg kollégáink felveszik veled a kapcsolatot, készséggel segíteni fognak!
Hagyományos viszonteladónál (boltban) vásárolt termék esetén kérjük vidd vissza a vásárlás helyére, nyugta ellenében haladéktalanul intézkedni fognak! Bármilyen nehézségbe ütközöl, kérjük hívd a a 06/26-526-106 /16 melléket, illetve a 06/20-663-0940 telefonszámok valamelyikét!
* Nagyon fontos információ: Amennyiben meghibásodást észlelsz lábbeliden, kérjük ne hordd tovább, haladéktalanul jelezd azt a fent leírt módon, különben úgynevezett “túlhordás” miatt elvesztheted a termékszavatossággal kapcsolatos jogaid!
Az egyedi talpbetétek fél év garanciával, egy év kihordási időre készülnek. A garancia érvényesítése csak abban az esetben lehetséges, ha az egyedi talpbetét használata a termék dobozában mellékelt Használati útmutatóban leírtak szerint történt. A rendeltetésszerű használat mellett felmerült minőségi kifogásokat az üzletben, a megrendelés helyszínén szükséges jelezned a blokk/számla ellenében és az igényt reklamációs jegyzőkönyvben rögzíttetned. Viszonteladónál felmért egyedi talpbetét esetén reklamációval közvetlenül cégünk felé nem lehet fordulni, csak a viszonteladói hálózatunkon keresztül igényelhető javítás, csere. Webáruházban rendelt egyedi talpbetét esetén az egyeditalpbetet@batz.hu e-mailcímen élhetsz reklamációs jogoddal.