Nem lett jó a méret? Nem olyan a termék, mint amilyet szeretnél? Küldd vissza ingyen és mi visszatérítjük a visszaküldött termék árát és a szállítás díját*!
Amennyiben nem megfelelő a megrendelt lábbeli mérete (vagy nem tetszik), lehetőséged van INGYEN visszaküldeni (végleg elállni a vásárlástól - elállás 14 napon belül) és akár másik méretet vagy másik terméket rendelni (új rendelést leadni). Ilyenkor az eredeti vételárat és a számlán szereplő szállítási díjat is visszakapod* a beérkezéstől számított 15 napon belül.
Új rendelés leadásánál nem tudjuk garantálni, hogy a korábbi rendelésben szereplő összes termék elérhető! Új rendelésnél mindig az épp aktuális termék ár a mérvadó, akár nőtt, akár csökkent az eladási ár (pld. áremelés vagy akció).
* Ha több terméket rendeltél, de nem mindegyiket küldöd vissza, akkor a számlán szereplő szállítási díjat nem térítjük vissza. Új rendelésnél mindig az aktuális szállítási díjak a mérvadóak! Új rendelés leadásánál ebben az esetben sem tudjuk garantálni, hogy a korábbi rendelésben szereplő összes termék elérhető!
Magánszemélyként indoklás nélkül visszaküldheted a terméket (elállhatsz a vásárlástól) termék átvételét követő naptól számított 14 naptári napon belül! Kollégáink a csomag átvételét követő legfeljebb 15 napon belül (általában pár nap alatt) elutalják neked a vételárat.
Céges vásárlásnál (amennyiben a számlát cégnévre kérted) a “Az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény („Áfa tv.”)” értelmében csak a számlán szereplő cég jogosult elállni, kellő indoklással a termék átvételét követő naptól számított 14 naptári napon belül!. Kollégáink a csomag átvételét követő legfeljebb 15 napon belül (általában pár nap alatt) elutalják a vételárat a megadott céges számlaszámra.
----
Az egyedi talpbetétekre, mint egyedi gyártású termékre külön garanciális feltételek vonatkoznak. Egyedi gyártású termék esetében a vásárló nem tud elállási jogával élni.
Az egyedi talpbetétek fél év garanciával, egy év kihordási időre készülnek. A garancia érvényesítése csak abban az esetben lehetséges, ha az egyedi talpbetét használata a termék dobozában mellékelt Használati útmutatóban leírtak szerint történt. A rendeltetésszerű használat mellett felmerült minőségi kifogásokat az üzletben, a megrendelés helyszínén szükséges jelezned a blokk/számla ellenében és az igényt reklamációs jegyzőkönyvben rögzíttetned. Viszonteladónál felmért egyedi talpbetét esetén reklamációval közvetlenül cégünk felé nem lehet fordulni, csak a viszonteladói hálózatunkon keresztül igényelhető javítás, csere. Webáruházban rendelt egyedi talpbetét esetén az egyeditalpbetet@batz.hu e-mailcímen élhetsz reklamációs jogoddal.
Utánvételes vagy be nem csomagolt küldeményt nem tudunk átvenni. Az érvényes visszaküldéshez (elálláshoz) mindenképpen szükséges a pontosan kitöltött VISSZAKÜLDÉSI ŰRLAPPAL (INNEN tölthető le!) BECSOMAGOLVA és egy számlamásolattal együtt feladott küldemény!
CSAK SZOBÁBAN PRÓBÁLT, ÚJ TERMÉKET VESZÜNK VISSZA, EREDETI DOBOZÁBAN! Amennyiben a terméken a viselés legkisebb nyoma is látszik, az elállás jogát megtagadhatjuk (a minőségi reklamációs eseteket kivéve)!
Kérjük fokozottan figyelj az adatok helyességére, a helytelenül megadott bankszámlaszámból, e-mail címből eredő károkért a kizárólagos felelősség téged terhel. Személyes ügyintézésre nincs lehetőség pomázi telephelyünkön.
A fentieknek nem megfelelő visszáru csomagokat az ügyfélszolgálat 3000 forintos utánvéttel elutasítja és visszaküldi neked!
Csomagautomatába rendelt termékeket 14 napon belül INGYEN visszaküldheted az átvételhez kapott eredeti kóddal, bármely szabad FOXPOST automatából. A FOXPOST automatákat itt találod: https://foxpost.hu/csomagautomatak
Visszaküldéshez: Tedd be a VISSZAKÜLDÉSI ŰRLAPOT a visszáru dobozába, csomagold be, menj el a legközelebbi FOXPOST AUTOMATÁHOZ,
Tedd be a csomagot a kinyíló rekeszbe, zárd le, a többi a mi dolgunk és a FOXPOST-é!
Egyedi talpbetét roppanóhab visszaküldéshez: Csomagold be a roppanóhabot, menj el a legközelebbi FOXPOST AUTOMATÁHOZ, add meg az automatának a kézbesítéskor kapott átvételi kódot. Tedd be a csomagot a rekeszbe, zárd le, a többi a mi dolgunk és a FOXPOST-é!
A 14. napon túli vagy csomagolás nélküli visszáru csomagokat az ügyfélszolgálat 3000 forintos utánvéttel elutasítja és visszaküldi neked!
————
Csomagpontokra (Z-box és Z-pont) rendelt termékeket 14 napon belül ingyenesen küldheted vissza, bármely Packeta Z-Pont átvevőhelyről.
Figyelem: Packeta automatából NEM TUDSZ ingyen visszárut küldeni nekünk, kizárólag Packeta Z-pontról!
A PACKETA Z-pontokat itt találod: https://www.packeta.hu/atvevohelyek
Visszaküldéshez: Tedd be a kitöltött visszaküldési űrlapot a visszáru dobozába, zárd le a dobozt, csomagold be a küldeményt, menj el a legközelebbi PACKETA átvevőhelyre, majd add meg a csomagpont kollégájának a következő azonosító számot: „95113620”. A többit ránk és a Packeta-ra bízhatod.
Egyedei talpbetét roppanóhab visszaküldéshez: Csomagold be a roppanóhabot, menj el a legközelebbi Packeta átvevőhelyre, majd add meg a csomagpont kollégájának a következő azonosító számot: „95113620”. A többit ránk és a Packeta-ra bízhatod.
A 14. napon túli vagy csomagolás nélküli visszáru csomagokat az ügyfélszolgálat 3000 forintos utánvéttel elutasítja és visszaküldi neked!
————
Házhozszállítás vagy csomagpont választása esetén
- vagy a saját költségeden tudod visszaküldeni a terméket a Batz Hungary Kft. 2013 Pomáz, Tölgyes Kálmán utca 9. címre
- vagy kövesd a PACKETA-nál leírtakat.
Visszaküldéshez: Tedd be a kitöltött visszaküldési űrlapot a visszáru dobozába, zárd le a dobozt, csomagold be a küldeményt, menj el a legközelebbi PACKETA átvevőhelyre, majd add meg a csomagpont kollégájának a következő azonosító számot: „95113620”. A többit ránk és a Packeta-ra bízhatod.
Tehát a GLS futárszolgálat által szállított csomagokat is díjtalanul visszaküldheted a PACKETA Z-pontokról a 95113620 webáruház azonosító használatával, ezt kell bediktálnod a Packeta Z-pont munkatársának!
Figyelem: Packeta automatából NEM TUDSZ ingyen visszárut küldeni nekünk, kizárólag Packeta Z-pontról!
A 14. napon túli vagy csomagolás nélküli visszáru csomagokat az ügyfélszolgálat 3000 forintos utánvéttel elutasítja és visszaküldi neked!
————
Házhozszállítás vagy csomagpont, csomagautomata, postán maradó kézbesítés választása esetén
- vagy a saját költségeden tudod visszaküldeni a terméket a Batz Hungary Kft. 2013 Pomáz, Tölgyes Kálmán utca 9. címre
- vagy kövesd a PACKETA-nál leírtakat.
Visszaküldéshez: Tedd be a kitöltött visszaküldési űrlapot a visszáru dobozába, zárd le a dobozt, csomagold be a küldeményt, menj el a legközelebbi PACKETA átvevőhelyre, majd add meg a csomagpont kollégájának a következő azonosító számot: „95113620”. A többit ránk és a Packeta-ra bízhatod.
Tehát az MPL futárszolgálat által szállított csomagokat is díjtalanul visszaküldheted a PACKETA Z-pontokról a 95113620 webáruház azonosító használatával, ezt kell bediktálnod a Packeta Z-pont munkatársának!
Figyelem: Packeta automatából NEM TUDSZ ingyen visszárut küldeni nekünk, kizárólag Packeta Z-pontról!
A 14. napon túli vagy csomagolás nélküli visszáru csomagokat az ügyfélszolgálat 3000 forintos utánvéttel elutasítja és visszaküldi neked!
Személyes ügyintézésre nincs lehetőség.
Kelt: Pomáz, 2023.08.14-én 16:30-kor
------------
ELÁLLÁSI JOG RÉSZLETESEN:
Hivatkozási alap: A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet illetve Az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény („Áfa tv.”)
Elállás fogyasztók esetében (amennyiben a számla magánszemély nevére került kiállításra)
A Vevő jogosult a Termék átvételének napjától számított 14 (tizennégy) napon belül a Szerződéstől indokolás nélkül elállni. A Vevő a Szerződés létrejöttének a napja és a Termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
Továbbá a Vevő az Eladóhoz intézet írásbeli nyilatkozat útján jogosult elállni a Szerződéstől az alábbi esetekben:
– a Termék nem kerül határidőben átadásra a Vevő részére;
– kellékszavatossági, termékszavatossági vagy jótállási igény érvényesítése keretében, ha az Eladó a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül nem tud eleget tenni, vagy ha a Vevőnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
Ha a Vevő elállási jogával élni kíván, akkor köteles az elállási szándékát tartalmazó levelét – akár a jelen ÁSZF 1. számú mellékletét képező és a Webáruházban is megtalálható minta felhasználásával a 13.9 pontban írtak szerint – aláírva eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az Eladó részére az alábbi címek valamelyikére:
postacím: Batz Hungary Kft. 2013 Pomáz, Tölgyes Kálmán utca 9.
e-mail: reklamacio@batz.hu, egyedi talpbetét esetén egyeditalpbetet@batz.hu
A Vevőt terheli annak bizonyítása, hogy a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet („Rendelet”) 20. §-ban meghatározott elállási jogot a Rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta, vagyis, hogy az elállási jog gyakorlására határidőben került sor.
A Rendelet 29. §-(1) bekezdésének c) pontja alapján a Vevő nem gyakorolhatja az elállási jogát olyan nem előre gyártott Termék esetében, amelyet a Vevő utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan Termék esetében, amelyet egyértelműen a Vevő személyére szabtak. Jelen esetben ez az egyedileg gyártott talpbetétekre vonatkozik.
Ha a Vevő eláll a Szerződéstől, akkor az Eladó köteles haladéktalanul, de legkésőbb a Vevő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni a Vevő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget. A fuvarozási költség visszatérítésére a Vevő nem jogosult, ha az elállásra nem szavatossági jog vagy jótállási igény érvényesítésén belül kerül sor. A Vevő nem jogosult visszatérítésre olyan többletköltségeket illetően sem, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Vevő az Eladó által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.
A Vevő elállás esetén köteles az átvett Terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül sértetlen és hiánytalan állapotban visszaküldeni vagy átadni az Eladó részére. A Termék visszaküldésének költségét a Vevő köteles megelőlegezni, és ennek a költségét az Eladó utólag téríti meg a Vevő részére. Ez a rendelkezés nem alkalmazandó arra az esetre, ha az elállásra nem szavatossági jog vagy jótállási igény érvényesítésén belül kerül sor, azaz ilyen esetben a Vevőt terheli a Termék visszaküldésének díja.
A Vevő kizárólag akkor vonható felelősségre a Termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a Termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
Az Eladó a Vevő elállási nyilatkozatának megérkezését haladéktalanul, emailben visszaigazolja.
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó nyilatkozathoz a jelen ÁSZF 1. sz. melléklete is felhasználható.
Az Eladó a Vevőhöz intézet írásbeli nyilatkozat útján jogosult elállni a Szerződéstől az alábbi esetekben:
– a Vevő nem teljesíti határidőben a vételár fizetési kötelezettségét (ideértve például azt is, ha a Vevő bankkártyáját kibocsátó vagy a számláját vezető pénzintézet nem engedélyezi a tranzakciót);
– ha Vevő által megadott adatok nem fedik a valóságot, nem teljes körűek vagy nem teszik lehetővé a Megrendelés teljesítését;
– ha a Vevő indokolatlanul megtagadja a Termék átvételét.
A Termék vételárának, illetve a fuvarozás költségének visszatérítése során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési mód kerül alkalmazásra, kivéve, ha a Vevő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. Ezen visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli. Az Eladó jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapja a Terméket a Vevőtől, vagy a Vevő nem igazolta, hogy azt visszaküldte (a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni).
Elállás vállalkozások esetében (amennyiben a számla cég vagy jogi személy nevére került kiállításra)
Az Eladó a Vevőhöz intézet írásbeli nyilatkozat útján jogosult elállni a Szerződéstől az alábbi esetekben:
– a Vevő nem teljesíti határidőben a vételár fizetési kötelezettségét (ideértve például azt is, ha a Vevő bankkártyáját kibocsátó vagy a számláját vezető pénzintézet nem engedélyezi a tranzakciót;
– ha Vevő által megadott adatok nem fedik a valóságot, nem teljes körűek vagy nem teszik lehetővé a Megrendelés teljesítését;
– ha a Vevő indokolatlanul megtagadja a Termék átvételét.
A Vevő az Eladóhoz intézet írásbeli nyilatkozat útján jogosult elállni a Szerződéstől az alábbi esetekben:
– a Termék nem kerül határidőben átadásra a Vevő részére;
– kellékszavatossági igény érvényesítése keretében, ha az Eladó a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül nem tud eleget tenni, vagy ha a Vevőnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
Ha a Vevő eláll a Szerződéstől, akkor az Eladó köteles haladéktalanul, de legkésőbb a Vevő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni a Vevő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is. A Vevő nem jogosult visszatérítésre olyan többletköltségeket illetően sem, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Vevő az Eladó által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozásimódtól eltérő fuvarozási módot választott.
A Termék vételárának, illetve a fuvarozás költségének visszatérítése során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési mód kerül alkalmazásra, kivéve, ha a Vevő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. Ezen visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli. Az Eladó jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartatani, amíg vissza nem kapja a Terméket a Vevőtől, vagy a Vevő nem igazolta, hogy azt visszaküldte (a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni).
----
Az egyedi talpbetétekre, mint egyedi gyártású termékre külön garanciális feltételek vonatkoznak. Egyedi gyártású termék esetében a vásárló nem tud elállási jogával élni.
Az egyedi talpbetétek fél év garanciával, egy év kihordási időre készülnek. A garancia érvényesítése csak abban az esetben lehetséges, ha az egyedi talpbetét használata a termék dobozában mellékelt Használati útmutatóban leírtak szerint történt. A rendeltetésszerű használat mellett felmerült minőségi kifogásokat az üzletben, a megrendelés helyszínén szükséges jelezned a blokk/számla ellenében és az igényt reklamációs jegyzőkönyvben rögzíttetned. Viszonteladónál felmért egyedi talpbetét esetén reklamációval közvetlenül cégünk felé nem lehet fordulni, csak a viszonteladói hálózatunkon keresztül igényelhető javítás, csere. Webáruházban rendelt egyedi talpbetét esetén az egyeditalpbetet@batz.hu e-mailcímen élhetsz reklamációs jogoddal.