Nem lett jó a méret? Nem olyan a termék, mint amilyet szeretnél? Cseréld ki: küldd vissza ingyen (mi visszatérítjük a visszaküldött termék árát és a szállítás díját*) és rendelj másikat!
Amennyiben nem megfelelő a megrendelt lábbeli mérete (vagy nem tetszik), lehetőséged van INGYEN visszaküldeni (elállás 14 napon belül) és másik méretet vagy másik terméket rendelni (új rendelést leadni). Ilyenkor az eredeti vételárat és a számlán szereplő szállítási díjat is visszakapod* a beérkezéstől számított 15 napon belül. Új rendelés leadásánál nem tudjuk garantálni, hogy a korábbi rendelésben szereplő összes termék elérhető! Új rendelésnél mindig az épp aktuális termék ár a mérvadó, akár nőtt, akár csökkent az eladási ár (pld. áremelés vagy akció).
* Ha több terméket rendeltél, de nem mindegyiket küldöd vissza, akkor a számlán szereplő szállítási díjat nem térítjük vissza. Új rendelésnél mindig az aktuális szállítási díjak a mérvadóak! Új rendelés leadásánál ebben az esetben sem tudjuk garantálni, hogy a korábbi rendelésben szereplő összes termék elérhető!
Magánszemélyként indoklás nélkül visszaküldheted a terméket (elállhatsz a vásárlástól) termék átvételét követő naptól számított 14 naptári napon belül! Kollégáink a csomag átvételét követő legfeljebb 15 napon belül (általában pár nap alatt) elutalják neked a vételárat.
Céges vásárlásnál (amennyiben a számlát cégnévre kérted) a “Az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény („Áfa tv.”)” értelmében csak a számlán szereplő cég jogosult elállni, kellő indoklással a termék átvételét követő naptól számított 14 naptári napon belül!. Kollégáink a csomag átvételét követő legfeljebb 15 napon belül (általában pár nap alatt) elutalják a vételárat a megadott céges számlaszámra.
Utánvételes vagy be nem csomagolt küldeményt nem tudunk átvenni. Az érvényes visszaküldéshez (elálláshoz) mindenképpen szükséges a pontosan kitöltött VISSZAKÜLDÉSI ŰRLAPPAL (INNEN tölthető le!) BECSOMAGOLVA és egy számlamásolattal együtt feladott küldemény!
CSAK SZOBÁBAN PRÓBÁLT, ÚJ TERMÉKET VESZÜNK VISSZA, EREDETI DOBOZÁBAN! Amennyiben a terméken a viselés legkisebb nyoma is látszik, az elállás jogát megtagadhatjuk (a minőségi reklamációs eseteket kivéve)!
Kérjük fokozottan figyelj az adatok helyességére, a helytelenül megadott bankszámlaszámból, e-mail címből eredő károkért a kizárólagos felelősség téged terhel. Személyes ügyintézésre nincs lehetőség pomázi telephelyünkön.
A fentieknek nem megfelelő visszáru csomagokat az ügyfélszolgálat 3000 forintos utánvéttel elutasítja és visszaküldi neked!
FOXPOST:
Csomagautomatába rendelt termékeket 14 napon belül INGYEN visszaküldheted az átvételhez kapott eredeti kóddal, bármely szabad FOXPOST automatából. A FOXPOST automatákat itt találod: https://foxpost.hu/csomagautomatak
Visszaküldéshez: Tedd be a VISSZAKÜLDÉSI ŰRLAPOT a visszáru dobozába, csomagold be, menj el a legközelebbi FOXPOST AUTOMATÁHOZ, az automata képernyőjén a menüben a "Csomagvisszaküldés"-t kell választanod, utána add meg az SMS-ben kapott "Nyitókód"-ot.
Tedd be a csomagot a kinyíló rekeszbe, zárd le, a többi a mi dolgunk és a FOXPOST-é!
Egyedi talpbetét roppanóhab visszaküldéshez: Csomagold be a roppanóhabot, menj el a legközelebbi FOXPOST AUTOMATÁHOZ, add meg az automatának a kézbesítéskor kapott átvételi kódot. Tedd be a csomagot a rekeszbe, zárd le, a többi a mi dolgunk és a FOXPOST-é!
A 14. napon túli vagy csomagolás nélküli visszáru csomagokat az ügyfélszolgálat 3000 forintos utánvéttel elutasítja és visszaküldi neked!
————
PACKETA
Csomagpontokra (Z-box és Z-pont) rendelt termékeket 14 napon belül ingyenesen küldheted vissza, bármely Packeta Z-Pont átvevőhelyről. Packeta automatából (Z-box) nem küldhető ingyenesen visszáru, kizárólag Packeta (Z-pont) átvevőhelyről!!!
A PACKETA Z-pontokat itt találod: https://www.packeta.hu/atvevohelyek
Visszaküldéshez: Tedd be a kitöltött visszaküldési űrlapot a visszáru dobozába, zárd le a dobozt, csomagold be a küldeményt, menj el a legközelebbi PACKETA átvevőhelyre, majd add meg a csomagpont kollégájának a következő azonosító számot: „95113620”. A többit ránk és a Packeta-ra bízhatod.
Egyedei talpbetét roppanóhab visszaküldéshez: Csomagold be a roppanóhabot, menj el a legközelebbi Packeta átvevőhelyre, majd add meg a csomagpont kollégájának a következő azonosító számot: „95113620”. A többit ránk és a Packeta-ra bízhatod.
A 14. napon túli vagy csomagolás nélküli visszáru csomagokat az ügyfélszolgálat 3000 forintos utánvéttel elutasítja és visszaküldi neked!
————
GLS
Házhozszállítás vagy csomagpont választása esetén
- vagy a saját költségeden tudod visszaküldeni a terméket a Batz Hungary Kft. 2013 Pomáz, Tölgyes Kálmán utca 9. címre
- vagy kövesd a PACKETA-nál leírtakat.
Tehát a GLS futárszolgálat által szállított csomagokat is díjtalanul visszaküldheted a PACKETA Z-pontokról a 95113620 webáruház azonosító használatával, ezt kell bediktálnod a Packeta Z-pont munkatársának!
Figyelem: Packeta automatából NEM TUDSZ ingyen visszárut küldeni nekünk, kizárólag Packeta Z-pontról!
Személyes ügyintézésre nincs lehetőség.
Kelt: Pomáz, 2023.08.14-én 16:30-kor
------------
ELÁLLÁSI JOG RÉSZLETESEN:
Hivatkozási alap: A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet illetve Az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény („Áfa tv.”)
Elállás fogyasztók esetében (amennyiben a számla magánszemély nevére került kiállításra)
A Vevő jogosult a Termék átvételének napjától számított 14 (tizennégy) napon belül a Szerződéstől indokolás nélkül elállni. A Vevő a Szerződés létrejöttének a napja és a Termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
Továbbá a Vevő az Eladóhoz intézet írásbeli nyilatkozat útján jogosult elállni a Szerződéstől az alábbi esetekben:
– a Termék nem kerül határidőben átadásra a Vevő részére;
– kellékszavatossági, termékszavatossági vagy jótállási igény érvényesítése keretében, ha az Eladó a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül nem tud eleget tenni, vagy ha a Vevőnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
Ha a Vevő elállási jogával élni kíván, akkor köteles az elállási szándékát tartalmazó levelét – akár a jelen ÁSZF 1. számú mellékletét képező és a Webáruházban is megtalálható minta felhasználásával a 13.9 pontban írtak szerint – aláírva eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az Eladó részére az alábbi címek valamelyikére:
postacím: Batz Hungary Kft. 2013 Pomáz, Tölgyes Kálmán utca 9.
e-mail: reklamacio@batz.hu, egyedi talpbetét esetén egyeditalpbetet@batz.hu
A Vevőt terheli annak bizonyítása, hogy a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet („Rendelet”) 20. §-ban meghatározott elállási jogot a Rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta, vagyis, hogy az elállási jog gyakorlására határidőben került sor.
A Rendelet 29. §-(1) bekezdésének c) pontja alapján a Vevő nem gyakorolhatja az elállási jogát olyan nem előre gyártott Termék esetében, amelyet a Vevő utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan Termék esetében, amelyet egyértelműen a Vevő személyére szabtak. Jelen esetben ez az egyedileg gyártott talpbetétekre vonatkozik.
Ha a Vevő eláll a Szerződéstől, akkor az Eladó köteles haladéktalanul, de legkésőbb a Vevő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni a Vevő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget. A fuvarozási költség visszatérítésére a Vevő nem jogosult, ha az elállásra nem szavatossági jog vagy jótállási igény érvényesítésén belül kerül sor. A Vevő nem jogosult visszatérítésre olyan többletköltségeket illetően sem, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Vevő az Eladó által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.
A Vevő elállás esetén köteles az átvett Terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül sértetlen és hiánytalan állapotban visszaküldeni vagy átadni az Eladó részére. A Termék visszaküldésének költségét a Vevő köteles megelőlegezni, és ennek a költségét az Eladó utólag téríti meg a Vevő részére. Ez a rendelkezés nem alkalmazandó arra az esetre, ha az elállásra nem szavatossági jog vagy jótállási igény érvényesítésén belül kerül sor, azaz ilyen esetben a Vevőt terheli a Termék visszaküldésének díja.
A Vevő kizárólag akkor vonható felelősségre a Termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a Termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
Az Eladó a Vevő elállási nyilatkozatának megérkezését haladéktalanul, emailben visszaigazolja.
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó nyilatkozathoz a jelen ÁSZF 1. sz. melléklete is felhasználható.
Az Eladó a Vevőhöz intézet írásbeli nyilatkozat útján jogosult elállni a Szerződéstől az alábbi esetekben:
– a Vevő nem teljesíti határidőben a vételár fizetési kötelezettségét (ideértve például azt is, ha a Vevő bankkártyáját kibocsátó vagy a számláját vezető pénzintézet nem engedélyezi a tranzakciót);
– ha Vevő által megadott adatok nem fedik a valóságot, nem teljes körűek vagy nem teszik lehetővé a Megrendelés teljesítését;
– ha a Vevő indokolatlanul megtagadja a Termék átvételét.
A Termék vételárának, illetve a fuvarozás költségének visszatérítése során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési mód kerül alkalmazásra, kivéve, ha a Vevő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. Ezen visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli. Az Eladó jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapja a Terméket a Vevőtől, vagy a Vevő nem igazolta, hogy azt visszaküldte (a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni).
Elállás vállalkozások esetében (amennyiben a számla cég vagy jogi személy nevére került kiállításra)
Az Eladó a Vevőhöz intézet írásbeli nyilatkozat útján jogosult elállni a Szerződéstől az alábbi esetekben:
– a Vevő nem teljesíti határidőben a vételár fizetési kötelezettségét (ideértve például azt is, ha a Vevő bankkártyáját kibocsátó vagy a számláját vezető pénzintézet nem engedélyezi a tranzakciót;
– ha Vevő által megadott adatok nem fedik a valóságot, nem teljes körűek vagy nem teszik lehetővé a Megrendelés teljesítését;
– ha a Vevő indokolatlanul megtagadja a Termék átvételét.
A Vevő az Eladóhoz intézet írásbeli nyilatkozat útján jogosult elállni a Szerződéstől az alábbi esetekben:
– a Termék nem kerül határidőben átadásra a Vevő részére;
– kellékszavatossági igény érvényesítése keretében, ha az Eladó a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül nem tud eleget tenni, vagy ha a Vevőnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
Ha a Vevő eláll a Szerződéstől, akkor az Eladó köteles haladéktalanul, de legkésőbb a Vevő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni a Vevő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is. A Vevő nem jogosult visszatérítésre olyan többletköltségeket illetően sem, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Vevő az Eladó által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozásimódtól eltérő fuvarozási módot választott.
A Termék vételárának, illetve a fuvarozás költségének visszatérítése során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési mód kerül alkalmazásra, kivéve, ha a Vevő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. Ezen visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli. Az Eladó jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartatani, amíg vissza nem kapja a Terméket a Vevőtől, vagy a Vevő nem igazolta, hogy azt visszaküldte (a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni).