BÓNUSZ (HŰSÉG)PONT RENDSZER
A hivatalos webáruházban lehetőség van bónuszpontok gyűjtésére, melyek felhasználásával kedvezőbb áron lehet Batz termékeket vásárolni. Bónuszpontokat csak a webáruházban regisztrált vásárlók gyűjthetnek.* A bónuszpontok bejelentkezés után bármikor lekérdezhetőek a FIÓKOM menüre kattintva.
Bónuszpontok szerzésére a következő lehetőségek állnak rendelkezésre:
– az első vásárlást követően 500 pontot adunk (a rendelés feladását követő 20. napon)
– minden egyes, 20. 000 Ft feletti vásárlás után újabb és újabb 500 pontot írunk jóvá (a rendelés feladását követő 20. napon)
– a webáruház termékadatlapján (az általunk a vásárlás után küldött emailből) küldött és közzétett vásárlói komment(ek) esetén, az ügyfélszolgálat jóváhagyása után 300 pontot írunk jóvá (azonnal). A 300 pont vásárlásonként értendő, több termékhez írt komment esetében is 300 pontot írunk jóvá.
Bónuszpontot nem csak a saját márkás termék vásárlás után írunk jóvá!
* Az új bónuszpont rendszert 2018. május 30-án vezettük be. A pontok gyűjtése a bevezetés után indított vásárlások után lehetséges, a korábbi vásárlások után nem tudunk bónuszpontokat jóváírni. A vásárló hibájából meghiúsult (pld. átvétel megtagadása) vásárlások után járó bónuszpontokat a webáruház utólag semmissé teheti. A sikertelen fizetésből eredő károkért semmilyen felelősséget nem vállalunk, de a tisztességes üzleti magatartás szem előtt tartásával mindent megteszünk a méltányos rendezés érdekében (utólagos jóváírás). A bónuszpont készpénzre nem váltható és nem visszautalható. A kosárérték számításánál (20.000 forintos értékhatár) a tényleges, fizetendő összeget vesszük alapul, szállítási díj nélkül. A kosárétéket az esetlegesen beváltott bónuszpontok csökkentik.
Figyelem! A regisztráció (fiók) törlésével valamennyi kedvezmény, bónusz (hűség) pont elvész. Regisztráció törlése az info@batz.hu címre írt e-mailben kérhető. Csak azt a fiókot tudjuk törölni, amelyik a küldő e-mail címéhez köthető!
Utolsó módosítás: 2024.03.18.