GY.I.K. – Gyakran ismételt kérdések

Ügyfélszolgálati nyitvatartás:

Telefonon hétfőtől péntekig (kivéve a munkaszüneti napokat), 08.00 és 16.00 óra között állunk minden kedves vásárlónk rendelkezésére. Az aruhaz@batz.hu e-mail címre, illetve a Facebook oldalunkra érkező leveleket a lehető leghamarabb igyekeznek munkatársaink megválaszolni (ez a hétvégék, illetve a munkaszüneti napok kivételével 24 órán belül megtörténik). Egyedi talpbetétekkel kapcsolatban az egyeditalpbetet@batz.hu e-mail címen érdeklődhet. Webáruházunk fokozott terheltsége miatt, valamint a gördülékeny ügyintézés érdekében kérjük, részesítsék előnyben az e-mail címen, illetve a Facebook privát üzenetben történő információkérést!

Nem regisztráltam és várom a csomagot ami nem érkezik meg! Mi lehet a hiba? Hogyan működik a webáruház?

A webáruház használatához az első alkalommal regisztráció szükséges. Amennyiben ez nem történt meg, akkor nem érkezett be a látszólag leadott megrendelése. Sikeres regisztrációt követően visszaigazoló e-mailt küldünk, amit az abban talált linkre kattintva meg kell erősítenie. A visszaigazolásban kapott jelszóval tud bejelentkezni webáruházunk oldalán, és csak ezt követően tudja kosárba tenni a kiválasztott terméket. A fizetési mód kiválasztása után lesz lehetősége véglegesíteni a megrendelést. A sikeresen leadott megrendelésről visszaigazoló e-mailt kap (ami ez esetben nem történt meg), kérjük, ellenőrizze, hogy minden a leírtak szerint történt-e!? Az adatokat később – bejelentkezés után – bármikor módosíthatja a webáruházon belül a “Saját fiókom/adataim szerkesztése” vagy a “Cím változtatása” menüpontokban. Amennyiben Ön már beregisztrált felhasználónk, akkor nem kell megint beregisztrálnia, valószínű a jelszó nem megfelelő! Új jelszó kérése menüpont alatt ezt megteheti, a rendszer automatikusan pár percen belül küld másikat a megadott e-mail címére, amivel be fog tudni lépni, és le tudja adni megrendelését!

Mennyi a kiszállítás díja és hogy fizethetem ki megrendelésem ellenértékét?

A fizetés módját Ön választja ki a pénztár oldalon, lehet kártyás fizetés, banki átutalás vagy utánvétes fizetés.
 Termékeink kiszállítását kizárólag Magyarország területére vállaljuk! 
A szállítási díj egységesen, a rendelés összegétől és a fizetés módjától függetlenül, minden esetben 890,- Ft.

Banki átutalásos fizetési módot választottam megrendelés során, de még nem kaptam meg a terméket! Mi lehet a baj?

Banki átutalásos fizetésnél csak akkor tudjuk indítani a csomag kiszállítását, ha a megrendelt termék és a szállítás ellenértéke ténylegesen beérkezett bankszámlánkra, ellenkező esetben a megrendelést 72 óra elteltével töröljük.
FONTOS INFORMÁCIÓ: Ennél a fizetési módnál az utalás során a megjegyzés rovatba kérjük írja be a rendeléshez tartozó visszaigazoló e-mailben kapott megrendelésszámát, enélkül megrendelését nem tudjuk teljesíteni!

Mikor kapom meg a megrendelt terméket? Mi a teendő, ha aggódok a megrendelésem kézbesítése végett?

A visszaigazolt megrendeléstől számított 1-5 munkanapon – nyári, akciós illetve az ünnepek alatti időszakokban 7 munkanapon – belül vállaljuk a kiszállítást a GLS futárszolgálattal, akik munkanapokon 08.00 és 17.00 óra között kézbesítenek. A futárszolgálat napi menetrendjére nincsen ráhatásunk, nem tudjuk Önt informálni, hogy az adott megrendelést a nap melyik részében kézbesítik. Ez irányú felvilágosítást a GLS futárszolgálat központi telefonszámán (+36 29 88 66 70) kérhet, ügyfélszolgálatunk nem fog tudni segíteni!

Miért nem tudom kiválasztani rendelésnél az adott terméket, a színt vagy a méretet a webáruházban? Be tudom-e más úton szerezni a kiszemelt terméket ha a webáruházban elfogyott?

Ilyen esetben az adott termék, az adott szín és méret a megrendelés pillanatában nincs készleten webáruházunkban. Amennyiben a Batz Hivatalos Webáruházban nem talál megfelelő méretben vagy színben az Önnek tetsző modellből, közel sem jelenti azt, hogy Önnek le kellene mondania a kiszemelt termékről, kérjük keresse fel viszonteladóinkat! A https://batz.hu/uzletkereso/  oldal tetején, középen a település neve utáni beviteli mezőbe szíveskedjen beírni melyik településhez közel keres Batz üzletet, az alatta lévő sorban az X km-en belül mezőben található legördülő menüből kérjük válassza ki hány kilométeren belül keres Batz üzletet, majd nyomja meg az “üzlet keresése” gombot. A találatokat a térképen vagy a képernyő jobb oldalán legörgethető fekete mezőben találja. Az aktuális készletükről, az adott viszonteladó telefonon vagy e-mailen tud felvilágosítást nyújtani.

Nem megfelelő a megrendelt termék mérete, nem olyan a fazon, amilyennek elképzeltem! Mit tudok tenni?

MÁS WEBÁRUHÁZBAN RENDELT TERMÉKET NEM ÁLL MÓDUNKBAN CSERÉLNI!!! Kérjük, hogy első lépésként ellenőrizze, hogy a számla kiállítója valóban a : Batz Hungary Kft. ( amennyiben nem, akkor a terméket nem tőlünk rendelte! )
Amennyiben a megrendelt termék nem nyeri el tetszését vagy nem megfelelő méretű, esetleg sérült, a vásárlástól számított 15 napon belül lehetősége van méret/fazon cserére, pénzvisszafizetésre. Kérjük, a terméket saját költségén küldje vissza ( UTÁNVÉTES CSOMAGOT NEM VESZÜNK ÁT! ) a Batz Hungary Kft. részére, az alábbi címre: 2013 Pomáz, Tölgyes Kálmán u. 9.
 Csere esetén a csomagban kérjük tüntesse fel az Ön kedves nevét és rendelésszámát, az Ön által választott cseretermék pontos fajtáját és méretét, illetve az Ön számlaszámát, hogy ha nincs a választott cseretermékből, akkor mielőbb vissza tudjuk utalni a kifogásolt termék árát. CSAK SZOBÁBAN PRÓBÁLT, ÚJ TERMÉKET VESZÜNK VISSZA, EREDETI CSOMAGOLÁSBAN! Ilyen esetekben az első csere alkalmával az újbóli kiszállítás díját cégünk állja, minden további – az adott termékre vonatkozó – csere esetén a kiszállítás díja Önt terheli!

Több külön megrendelést adtam le röviddel egymás után, most több szállítási költséget kell fizetnem? Hogyan korrigálhatom?

Az egy naptári napon (egy naptári nap 00.00-tól 24.00-ig tart) belül ugyanarra a kiszállítási címre leadott többszöri megrendeléseket webáruházunk automatikusan összevonja egy számlára, így azt a számlát mindössze egy kiszállítási díj terheli. A rendszer minden egyes, különböző naptári napon leadott megrendelést külön számlaként kezel, valamennyit kiszállítási díjjal terhelve. Ilyen esetekben kérjük haladéktalanul jelezze e-mailben (aruhaz@batz.hu) kollégáinknak, akik az időben történő jelzéseknél természetesen összevonják megrendelését. Kérjük, minden esetben tüntesse fel a megrendelés számait!

Személyes átvételre van-e lehetőség a központi raktárban?

A jelenleg hatályban lévő raktározási és értékesítési jogszabályok értelmében, sajnos központi raktárunk nem alkalmas személyes értékesítésre, próbára, cserére vagy átvételre. Amennyiben mindenáron ragaszkodik a személyes próbához, kérjük keresse fel viszonteladóinkat! A https://batz.hu/uzletkereso/  oldal tetején, középen a település neve utáni beviteli mezőbe szíveskedjen beírni melyik településhez közel keres Batz üzletet, az alatta lévő sorban az X km-en belül mezőben található legördülő menüből kérjük válassza ki hány kilométeren belül keres Batz üzletet, majd nyomja meg az “üzlet keresése” gombot. A találatokat a térképen vagy a képernyő jobb oldalán legörgethető fekete mezőben találja. Az aktuális készletükről, az adott viszonteladó telefonon vagy e-mailen tud felvilágosítást nyújtani.

Minőséggel kapcsolatos reklamációs problémám van garanciális időn belül de az átvételtől számított 15 napon túl! Mi a teendőm?

Viszonteladóinknál vásárolt termékek esetén reklamációs ügyekben ők a kompetensek, kérjük ilyen esetekben szíveskedjen ahhoz a viszonteladóhoz fordulni, amelyiknél a terméket vásárolta.
Webáruházunkban rendelt termék esetében, kérjük, a terméket saját költségén küldje vissza a Batz Hungary Kft. részére, az alábbi címre: 2013 Pomáz, Tölgyes Kálmán u. 9. részletes hibaleírással. A csomag postára adása előtt kérjük, reklamációját jelezze a reklamacio@batz.hu e-mail címen vagy telefonon az alábbi számok – +36.20.663.09.40 illetve a +36.26.526.106/16-os mellék – valamelyikén.

Egyedi talpbetét reklamáció esetén, amennyiben a terméket Viszonteladóinknál vásárolta, reklamációs ügyekben ők a kompetensek, kérjük, szíveskedjen reklamációjával ahhoz a viszonteladóhoz fordulni, amelyiknél a terméket vásárolta. Webáruházunkban rendelt egyedi talpbetét esetében reklamációs igényével kérjük, forduljon a Batz Hungary Kft. Egyedi talpbetét részlegéhez az egyeditalpbetet@batz.hu e-mail címen vagy a +36/26-526-106/25 mellék, illetve a +36/20-377-2165 telefonszámok egyikén.

FONTOS TUDNIVALÓ:
Kollégáink a webáruház ügyfélszolgálatán nem tudnak reklamációs ügyekben felvilágosítást nyújtani, abban csakis az előbb felsorolt elérhetőségeken tudnak munkatársaink segíteni! Kérjük, minden esetben őrizze meg a megrendelés/vásárlás során kapott számlát/nyugtát (blokkot) legalább a garancia lejártáig, annak hiányában nem fogja tudni fogyasztói jogait érvényesíteni!

Nem kaptam visszaigazolást a megrendelésemről! Mi lehet az oka?

Minden esetben automatikus visszaigazoló e-mailt küld webáruházunk Önnek. Ettől függetlenül előfordulhat, hogy ezt az Ön levelező rendszere a levélszemét mappába teszi, ez az Ön gépének és levelezőrendszerének beállításain múlik. Amennyiben nem találja a visszaigazoló emailt, kérjük mindenképp ellenőrizze a Levélszemét/Spam mappát.

Tudok-e telefonon, facebook-on vagy e-mailben rendelést leadni?

Ez sajnos a vásárló, a megrendelés, a kiszállítási és számlázási cím beazonosíthatatlansága, illetve számos jogszabály miatt sem lehetséges. A webáruházban regisztrálva tud rendelést leadni. Itt tudja pontosan megadni a számlázáshoz és szállításhoz elengedhetetlenül szükséges adatokat. Az adatokat később – bejelentkezés után – bármikor módosíthatja a “Saját fiókom/adataim szerkesztése” vagy a “Cím változtatása” menüpontokban.

Nem tudom milyen méretet rendeljek! Hogy kérjek segítséget?

A méretek fazononként és egyénenként eltérőek lehetnek. Segítségül egy talphossz táblázatot talál a kiválasztott terméknél (cm-ben megtalálhatja a mérethez tartozó talphosszt), ami nagyban megkönnyítheti az Önnek megfelelő méret kiválasztását.

Gyártanak-e kivehető talpbetétes modelleket?

Kivehető talpbetétes modelljeink a következők: CSP, BST, RÉKA, BETTY a hozzájuk tartozó cserebetétek: BST és RÉKA. Új termékeink az FC10, EVELIN, IMOLA, HÉDI, BALI, BORKA, IRINA, PORTLAND hozzájuk az 5 zónás és a gyári CSERE BETÉT is rendelhető. Továbbá az 5 zónás kollekció következő modelljei: FRIDA, MIRA, MANKA, ZORAN a hozzájuk tartozó cserebetétek: 5 ZÓNÁS TALPBETÉT.

Egyedi talpbetéthez szeretnék cipőt választani! Hol találom őket?

Kimondottan az Egyedi talpbetéthez ajánlott modelljeinket összesítve megtalálja a https://egyeditalpbetet.batz.hu/termekek/ oldalon!

Elfelejtettem a regisztráció során megadott jelszavam és a levelezésemben sem találom! Mi a teendő?

Kérjük, a webáruházban a „Saját fiókom” menüpontban kattintson az “Elfelejtettem a jelszavam” menüpontra. Ezután a beviteli mezőbe írja be azt az e-mail címet, amelyikkel regisztrált. Ellenőrizze a bejövő e-mailjeit, ha megtalálta a jelszó visszaállítására küldött e-mailünket, kérjük kattintson a jelszó visszaállításához küldött linkre. Amennyiben nem találja a jelszó visszaállítására küldött e-mailünket a Bejövő mappa/Incomig mail mappában, kérjük ellenőrizze a Levélszemét/Spam mappát a levelezőrendszerében.

Fizethetek-e egészségpénztári kártyával a webáruházban és a termékek elszámolhatók-e egészségpénztári számlára?

Jelenleg számos termékünk elszámolható EP kártyára, de a webáruházban kizárólag előre utalással, utánvéttel vagy bankkártyával tudnak fizetni vásárlóink, közvetlen EP kártyával nem (a rendszer fejlesztése folyamatban van). Igény esetén a vásárló (tagkód ellenében) kérheti az EP nevére a számlát, így az 100%-ban elszámolható.
EP számlára elszámolható betétek: Active, Anatomic, Dinamic, Thermo, Wellnes
EP számlára elszámolható lábbelik: BETTY, RÉKA, CSP, BST, FC02, FC03, FC04, X01, ENI, NLK, ALIZ, AIDA, ZE, ROZA, PETER, KZ, ALEX, MIKE, JACK, SP, FC05, SYLVIA, CILI, REA, LIA, ESZTER, LT, TJ, SUN, ODETT, OLGA, OLIVIA, MANNA, SZABINA, MARIANN, TARA, 2BCS, 3BCS, OT3, OSZ.
Új modellek: BORI, EMILIA, VIKI, HILDA, FC06, TERKA.

Áfás számlát tudnak-e kiállítani? Kell-e külön kérnem?

A hatályos jogszabályok értelmében webfelületen történő vásárlásnál, minden esetben kötelező ÁFA-s számlát adni, így a webáruház is automatikusan kiállítja a számlát, melyet minden esetben a kiküldött csomagban talál.
 A számlázási program közvetlenül a rendelésekből emeli ki a termékekkel és a szolgáltatással kapcsolatos adatokat, ezért nincs lehetőségünk módosítani, átírni vagy törölni azokat, a számla minden esetben tartalmazza a kiszállítási díjat.
FONTOS INFORMÁCIÓ:
A számlázási adatok megadásánál kérjük fokozottan figyeljen oda az adatok helytállóságára, azokat utólag nincs lehetőségünk módosítani! Kérjük minden esetben őrizze meg a megrendelés/vásárlás során kapott számlát/nyugtát (blokkot) legalább a garancia lejártáig, annak hiányában nem fogja tudni fogyasztói jogait érvényesíteni!

Leadtam a megrendelésemet, de időközben rájöttem, hogy nem a megfelelő méretet vagy színt rendeltem! Hogyan tudom módosítani a megrendelésemet?

Erre a rendelés leadásától számított 24 órán belül van lehetősége. Kérjük az aruhaz@batz.hu-ra küldje el rendelésszámát és kérje a rendelése módosítását, kollégáink készséggel segítenek Önnek! Amennyiben a megrendelt termék nem nyeri el tetszését vagy nem megfelelő méretű, 15 napon belül lehetősége van méret/fazon cserére, pénzvisszafizetésre. CSAK SZOBÁBAN PRÓBÁLT, ÚJ TERMÉKET VESZÜNK VISSZA, EREDETI CSOMAGOLÁSBAN! Kérjük, a terméket saját költségén küldje vissza a Batz Hungary Kft. részére, az alábbi címre: 2013 Pomáz, Tölgyes Kálmán u. 9. Csere esetén a csomagban kérjük tüntesse fel az Ön kedves nevét és rendelésszámát, az Ön által választott cseretermék pontos fajtáját és méretét, illetve az Ön számlaszámát, hogy ha nincs a választott cseretermékből, akkor mielőbb vissza tudjuk utalni a kifogásolt termék árát. Az első csere alkalmával az újbóli kiszállítás díját cégünk állja, minden további – az adott termékre vonatkozó – csere esetén a kiszállítás díja Önt terheli! Sérült termékre ugyanez vonatkozik, azzal a különbséggel, hogy ilyen esetekben a visszaküldés és az újbóli kiszállítás díját egyaránt a Batz Manufaktúra viseli.