GY.I.K. – Gyakran ismételt kérdések

1. Ügyfélszolgálati nyitvatartás:

Telefonon hétfőtől péntekig (kivéve a munkaszüneti napokat), 08.00 és 16.00 óra között állunk minden kedves vásárlónk rendelkezésére. Az aruhaz@batz.hu e-mail címre, illetve a Facebook oldalunkra érkező leveleket a lehető leghamarabb igyekeznek munkatársaink megválaszolni (ez a hétvégék, illetve a munkaszüneti napok kivételével 24 órán belül megtörténik). Egyedi talpbetétekkel kapcsolatban az egyeditalpbetet@batz.hu e-mail címen érdeklődhet. Webáruházunk fokozott terheltsége miatt, valamint a gördülékeny ügyintézés érdekében kérjük, részesítsék előnyben az e-mail címen, illetve a Facebook privát üzenetben történő információkérést!
KÉRJÜK, TELEFONÁLÁS ESETÉN VEGYE FIGYELEMBE, HOGY MUNKATÁRSAINK A WEBÁRUHÁZ SZÁMLÁZÁSÁT, A TERMÉKEK CSOMAGOLÁSÁT ÉS A TERMÉKFORGALMAT IS EGYIDEJŰLEG BONYOLÍTJÁK, ÍGY NEM MINDEN ESETBEN ÉRHETŐK EL AZONNAL TELEFONON.
KÉRJÜK, RÉSZESÍTSE ELŐNYBEN AZ E-MAIL-EN TÖRTÉNŐ KAPCSOLATFELVÉTELT VAGY ÉRDEKLŐDÉST, MUNKATÁRSAINK MUNKANAPOKON 24h-N BELÜL VÁLASZOLNAK ÖNNEK!

2. Nem regisztráltam és várom a csomagot ami nem érkezik meg! Mi lehet a hiba? Hogyan működik a webáruház?

A rendeléshez regisztráció nem szükséges! Válassza ki az önnek megfelelő terméket, válassza ki a színt és a méretet és tegye a kosárba. Amennyiben nem tudja kosárba tenni, akkor nincs abban a színben vagy méretben, a webáruház mindig az aktuális készletet mutatja! A fizetés kiválasztása és az adatok kitöltése / vagy ha régi beregisztrált felhasználónk, akkor a bejelentkezés után, de nem ez sem kötelező! / kell elküldeni a megrendelést. A beérkező megrendelésről pár percen belül visszaigazoló e-mailt kap. Ha ez nem történt meg, ellenőrizze, hogy minden a leírtak szerint történt-e, avagy rossz e-mail címet adott meg! Amennyiben Ön már régen beregisztrált felhasználónk, akkor nem kell megint beregisztrálnia, valószínű a jelszó nem megfelelő! Új jelszó kérése menüpont alatt ezt megteheti, a rendszer automatikusan pár percen belül küld másikat megadott e-mail címére, amivel be fog tudni lépni! Az adatokat később – bejelentkezés után – bármikor módosíthatja a “Saját fiókom/adataim szerkesztése” vagy a “Cím változtatása” menüpontokban.

3. Mennyi a kiszállítás díja?

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK: https://batz.hu/szallitasi-modok

Az utánvételes megrendelések esetén kezelési díjat számítunk fel: https://batz.hu/fizetesi-modok

Termékeink kiszállítását kizárólag Magyarország területére vállaljuk!

4. Banki átutalásos fizetési módot választottam megrendelés során, de még nem kaptam meg a terméket! Mi lehet a baj?

Banki átutalásos fizetésnél csak akkor tudjuk indítani a csomag kiszállítását, ha a megrendelt termék és a szállítás ellenértéke ténylegesen beérkezett bankszámlánkra, ellenkező esetben a megrendelést 72 óra elteltével töröljük.
FONTOS INFORMÁCIÓ: Ennél a fizetési módnál az utalás során a megjegyzés rovatba kérjük írja be a rendeléshez tartozó visszaigazoló e-mailben kapott megrendelésszámát, enélkül megrendelését nem tudjuk teljesíteni!
K&H Banknál vezetett számlaszámunk az átutaláshoz:
1040 1055 5052 6687 7155 1002

5. Mikor kapom meg a megrendelt terméket? Mi a teendő, ha aggódok a megrendelésem kézbesítése végett?

A Batz Hivatalos Gyári Webáruházban a (webshop@batz.hu -tól kapott) visszaigazolástól számított 3-5 munkanapon – esetleges akciók illetve az ünnepek alatti időszakokban 7 munkanapon – belül tudjuk átadni csomagját a GLS futárszolgálatnak, akik munkanapokon 08.00 és 17.00 óra között kézbesítenek. A futárszolgálat napi menetrendjére nincsen ráhatásunk, nem tudjuk Önt informálni, hogy az adott megrendelést a nap melyik részében kézbesítik. Ez irányú felvilágosítást e-mail-ben vagy SMS-ben ad a Futárszolgálat, vagy érdeklődhet Ön is a GLS futárszolgálat központi telefonszámán (+36-29-88-67-00). Csomagja státuszát bármikor ellenőrizheti a http://online.gls-hungary.com weboldalon.

6. Miért nem tudom kiválasztani rendelésnél az adott terméket, a színt vagy a méretet a webáruházban? Be tudom-e más úton szerezni a kiszemelt terméket ha a webáruházban elfogyott?

Ilyen esetben az adott termék, az adott szín és méret a megrendelés pillanatában nincs készleten webáruházunkban. Amennyiben a Batz Hivatalos Webáruházban nem talál megfelelő méretben vagy színben az Önnek tetsző modellből, közel sem jelenti azt, hogy Önnek le kellene mondania a kiszemelt termékről, kérjük keresse fel viszonteladóinkat! A https://batz.hu/uzletkereso/ oldal tetején, középen a település neve utáni beviteli mezőbe szíveskedjen beírni melyik településhez közel keres Batz üzletet, az alatta lévő sorban az X km-en belül mezőben található legördülő menüből kérjük válassza ki hány kilométeren belül keres Batz üzletet, majd nyomja meg az “üzlet keresése” gombot. A találatokat a térképen vagy a képernyő jobb oldalán legörgethető fekete mezőben találja. Az aktuális készletükről, az adott viszonteladó telefonon vagy e-mailen tud felvilágosítást nyújtani.

7. Nem megfelelő a megrendelt termék mérete, nem olyan a fazon, amilyennek elképzeltem! Mit tudok tenni?

A termékek cseréjéről és a visszaküldés menetéről minden érdemi információ megtalálható ITT: https://batz.hu/visszakuldes  | Nem lett jó a méret? Nem olyan a termék, mint amilyet szeretnél? Cseréld ki: küldd vissza ingyen, rendelj másikat, mi pedig visszatérítjük a visszaküldött termék árát!

Amennyiben nem megfelelő a megrendelt lábbeli mérete (vagy nem tetszik), lehetőséged van INGYEN visszaküldeni (elállás 14 napon belül) és másik méretet vagy másik terméket rendelni (új rendelést leadni). Ilyenkor az eredeti vételárat és a számlán szereplő szállítási díjat is visszakapod*.

* Ha több terméket rendeltél, de nem mindegyiket küldöd vissza, akkor a számlán szereplő szállítási díjat nem tértíjük vissza. Új rendelésnél mindig az aktuális szállítási díjak a mérvadóak!

Magánszemélyként indoklás nélkül visszaküldheted a terméket (elállhatsz a vásárlástól) termék átvételét követő naptól számított 14 naptári napon belül! Kollégáink a csomag átvételét követő legfeljebb 15 napon belül (általában pár nap alatt) elutalják neked a vételárat.

Céges vásárlásnál (amennyiben a számlát cégnévre kérted) a “Az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény („Áfa tv.”)” értelmében csak a számlán szereplő cég jogosult elállni, kellő indoklással a termék átvételét követő naptól számított 14 naptári napon belül!. Kollégáink a csomag átvételét követő legfeljebb 15 napon belül (általában pár nap alatt) elutalják a vételárat a megadott céges számlaszámra.

A visszaküldéshez kövesd a továbbiakat, vedd figyelembe melyik futárcéget választottad a kiszállításhoz.



8. Hibás vagy sérült terméket kaptam, mi a teendőm?

Amennyiben a megrendelt termék esetleg sérült, vagy hibás, lehetősége van méret/fazon cserére, pénzvisszafizetésre is. Kérjük, hogy ebben az esetben A HIBA ÉSZLELÉSEKOR, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az aruhaz@batz.hu e-mail címen! A levelében írja meg a visszaigazolásban kapott megrendelésszámot a pontos azonosítás végett, a termék hibaleírását, illetve hogy csere terméket vagy pénzvisszafizetést szeretne! Amennyiben tud, a leveléhez csatoljon fotókat a termékről és a hibáról egyaránt, így kollégáink azonnal szemrevételezni tudják, és orvosolják a problémát. Amennyiben a termék valóban hibásan vagy sérülten ment ki, természetesen a saját költségünkre azonnal cseréljük, vagy tetszés szerint a megadott számlaszámra visszautaljuk az árát. A cserét a GLS futárszolgálaton keresztül bonyolítjuk, melynek pontos menetét a válaszlevélben találják majd meg. Csere esetén a csomagba tegye bele a VISSZAKÜLDÉSI ŰRLAPOT amit innen is letölthet, pontosan kitöltve, csere termék megnevezésével vagy számlaszámmal, amennyiben a pénzt szeretné visszakapni.

Viszonteladóknál vásárolt termék esetén kérjük a vásárlás ELŐTT győződjön meg a termék hibátlanságáról.

Rejtett hiba utólagos észlelésekor a termékszavatossági előírások a mérvadóak!

9. Személyes átvételre van-e lehetőség a központi raktárban?

A jelenleg hatályban lévő raktározási és értékesítési jogszabályok értelmében, sajnos központi raktárunk nem alkalmas személyes értékesítésre, próbára, cserére vagy átvételre. Amennyiben mindenáron ragaszkodik a személyes próbához, kérjük keresse fel viszonteladóinkat! A https://batz.hu/uzletkereso/ oldal tetején, középen a település neve utáni beviteli mezőbe szíveskedjen beírni melyik településhez közel keres Batz üzletet, az alatta lévő sorban az X km-en belül mezőben található legördülő menüből kérjük válassza ki hány kilométeren belül keres Batz üzletet, majd nyomja meg az “üzlet keresése” gombot. A találatokat a térképen vagy a képernyő jobb oldalán legörgethető fekete mezőben találja. Az aktuális készletükről, az adott viszonteladó telefonon vagy e-mailen tud felvilágosítást nyújtani.

10. Minőséggel kapcsolatos reklamációs problémám van garanciális időn belül de az átvételtől számított 15 napon túl! Mi a teendőm?

Viszonteladóinknál vásárolt termékek esetén reklamációs ügyekben ők a kompetensek, kérjük ilyen esetekben szíveskedjen ahhoz a viszonteladóhoz fordulni, amelyiknél a terméket vásárolta.
Webáruházunkban (vagy megszűnt, tartósan zárva tartó viszonteladónál) vásárolt termék esetében, kérjük, a terméket saját költségén küldje vissza a Batz Hungary Kft. részére, az alábbi címre: 2013 Pomáz, Tölgyes Kálmán u. 9. részletes hibaleírással. A csomag postára adása előtt kérjük, reklamációját MINDENKÉPPEN jelezze a reklamacio@batz.hu e-mail címen vagy telefonon az alábbi számok – +36.20.663.09.40 illetve a +36.26.526.106/16-os mellék – valamelyikén, lehetőség szerint küldjön a termékről képet.

Egyedi talpbetét reklamáció esetén, amennyiben a terméket Viszonteladóinknál vásárolta, reklamációs ügyekben ők a kompetensek, kérjük, szíveskedjen reklamációjával ahhoz a viszonteladóhoz fordulni, amelyiknél a terméket vásárolta. Webáruházunkban rendelt egyedi talpbetét esetében reklamációs igényével kérjük, forduljon a Batz Hungary Kft. Egyedi talpbetét részlegéhez az egyeditalpbetet@batz.hu e-mail címen vagy a +36/26-526-106/25 mellék, illetve a +36/20-377-2165 telefonszámok egyikén.

A Batz Hungary Kft. által forgalmazott termékekre 2 év szavatosságot biztosítunk az alábbiak szerint:

– A vásárlást követő hat hónapban a törvény szerint az eladónak kell bizonyítania, hogy a termék nem tartalmazott rejtett hibát és a termék meghibásodása, illetve a meghibásodásra vezető ok a vásárlást követően keletkezett.
– A 7. hónaptól a két éves időtartam végéig viszont a vevőnek kell reklamáció esetén bizonyítani, hogy a meghibásodás oka már vásárláskor fennállt. Ha ezt a vásárló bizonyítani tudja (független szakértői vizsgálat), ekkor is élhet szavatossági jogával.
– A talpakra 2 év termékszavatosságot vállalunk (talptörés esetén). 
Ezekben az esetekben kollégáink kizárólag azt vizsgálják, hogy a lábbelit érte-e valami szándékos fizikai behatás (pld. vágás).

Nagyon fontos információ: Amennyiben meghibásodást észlel lábbelijén, kérjük ne hordja tovább, haladéktalanul jelezze azt a fent leírt módon, különben úgynevezett “túlhordás” miatt elvesztheti a termékszavatossággal kapcsolatos jogait!

Kollégáink a webáruház ügyfélszolgálatán nem tudnak reklamációs ügyekben felvilágosítást nyújtani, abban csakis az előbb felsorolt elérhetőségeken tudnak munkatársaink segíteni! Kérjük, minden esetben őrizze meg a megrendelés/vásárlás során kapott számlát/nyugtát (blokkot) legalább a garancia lejártáig, annak hiányában nem fogja tudni fogyasztói jogait érvényesíteni!

11. Nem kaptam visszaigazolást a megrendelésemről! Mi lehet az oka?

A beérkező, sikeres megrendelésről pár percen belül visszaigazoló e-mailt kap, melyben megtalálja megrendelésszámát, kérjük ezt gondosan őrizze meg, a további ügyintézéshez elengedhetetlen. Bankkártyás vagy átutalásos előrefizetés esetén a rendszer az e-mailt az összeg beérkezésekor küldi el. Ha ez nem történt meg, ellenőrizze, hogy minden a leírtak szerint történt-e, avagy esetleg rossz e-mail címet adott meg, illetve kérjük ellenőrizze bankkártyája lejáratát, esetleges fedezetlenségét! Kérjük ellenőrizze levelezőrendszere spam/levélszemét/reklám mappáját is, ritkán ugyan de előfordul, hogy oda érkezik a visszaigazolás! A GLS futárszolgálatnak történő átadásról ugyanilyen értesítést küldünk e-mailben.

12. Tudok-e telefonon, facebook-on vagy e-mailben rendelést leadni?

Ez sajnos a vásárló, a megrendelés, a kiszállítási és számlázási cím beazonosíthatatlansága, illetve számos jogszabály miatt sem lehetséges. A webáruházban tud csak rendelést leadni! Itt tudja pontosan megadni a számlázáshoz és szállításhoz elengedhetetlenül szükséges adatokat. Az adatokat később – bejelentkezés után – bármikor módosíthatja a “Saját fiókom/adataim szerkesztése” vagy a “Cím változtatása” menüpontokban.

13. Nem tudom milyen méretet rendeljek! Hogy kérjek segítséget?

A méretek fazononként és egyénenként eltérőek lehetnek. Segítségül egy talphossz táblázatot talál a kiválasztott terméknél (cm-ben megtalálhatja a mérethez tartozó talphosszt), ami nagyban megkönnyítheti az Önnek megfelelő méret kiválasztását.

14. Gyártanak-e kivehető talpbetétes modelleket?

Kivehető talpbetétes modelljeinket ITT találja!

15. Egyedi talpbetéthez szeretnék cipőt választani! Hol találom őket?

Kimondottan az Egyedi talpbetéthez ajánlott modelljeinket összesítve megtalálja a https://egyeditalpbetet.batz.hu/termekek/ oldalon!

16. Elfelejtettem a regisztráció során megadott jelszavam és a levelezésemben sem találom! Mi a teendő?

Kérjük, a webáruházban a „Saját fiókom” menüpontban kattintson az “Elfelejtettem a jelszavam” menüpontra. Ezután a beviteli mezőbe írja be azt az e-mail címet, amelyikkel regisztrált. Ellenőrizze a bejövő e-mailjeit, ha megtalálta a jelszó visszaállítására küldött e-mailünket, kérjük kattintson a jelszó visszaállításához küldött linkre. Amennyiben nem találja a jelszó visszaállítására küldött e-mailünket a Bejövő mappa/Incomig mail mappában, kérjük ellenőrizze a Levélszemét/Spam mappát a levelezőrendszerében.

17. Fizethetek-e egészségpénztári kártyával a webáruházban és a termékek elszámolhatók-e egészségpénztári számlára?

A jelenleg hatályos jogszabályok értelmében a korábban elszámolható termékek immáron nem számolhatóak el EP számlára. Köszönjük a megértést!

18. Áfás számlát tudnak-e kiállítani? Kell-e külön kérnem?

A hatályos jogszabályok értelmében webfelületen történő vásárlásnál, minden esetben kötelező ÁFA-s számlát adni, így a webáruház is automatikusan kiállítja a számlát, melyet minden esetben a kiküldött csomagban talál.
A számlázási program közvetlenül a rendelésekből emeli ki a termékekkel és a szolgáltatással kapcsolatos adatokat, ezért nincs lehetőségünk módosítani, átírni vagy törölni azokat, a számla minden esetben tartalmazza a kiszállítási díjat.
FONTOS INFORMÁCIÓ:
A számlázási adatok megadásánál kérjük fokozottan figyeljen oda az adatok helytállóságára, azokat utólag nincs lehetőségünk módosítani! Kérjük minden esetben őrizze meg a megrendelés/vásárlás során kapott számlát/nyugtát (blokkot) legalább a garancia lejártáig, annak hiányában nem fogja tudni fogyasztói jogait érvényesíteni!

19. Leadtam a megrendelésemet, de időközben rájöttem, hogy nem a megfelelő méretet vagy színt rendeltem! Hogyan tudom módosítani a megrendelésemet?

1., Erre a rendelés leadásától a teljesítésig (a teljesítést igazoló e-mail kiküldéséig) van lehetőséged, utánvétes fizetési mód választása esetén. Telefonon (+36.20.493.94.93) vagy e-mailben ( aruhaz@batz.hu ) MEGRENDELÉSSZÁMMAL!

2., Bankkártyás vagy utalásos előrefizetés esetén törölni tudjuk a megrendelést visszautalással és új rendelést tudsz leadni!

20. Mi az az OUTLET?

Elsősorban kifutó modellek, utolsó párak, sokszor csak szélső méretekben (36-os vagy épp 46-os). Tökéletes minőségű és állapotú lábbelik, hatalmas kedvezménnyel. Ugyanazok a termékszavatossági jogok illetnek meg, mint a többi terméknél!