Gyakori Kérdések

GY.I.K. – Gyakran ismételt kérdések
  • 1. Ügyfélszolgálati nyitvatartás:

    Telefonon hétfőtől péntekig (kivéve a munkaszüneti napokat), 08.00 és 16.00 óra között állunk minden kedves vásárlónk rendelkezésére. Az aruhaz@batz.hu e-mail címre, illetve a Facebook oldalunkra érkező leveleket a lehető leghamarabb igyekeznek munkatársaink megválaszolni (ez a hétvégék, illetve a munkaszüneti napok kivételével 24 órán belül megtörténik). Egyedi talpbetétekkel kapcsolatban az egyeditalpbetet@batz.hu e-mail címen érdeklődhet. Webáruházunk fokozott terheltsége miatt, valamint a gördülékeny ügyintézés érdekében kérjük, részesítsék előnyben az e-mail címen, illetve a Facebook privát üzenetben történő információkérést!
    KÉRJÜK, TELEFONÁLÁS ESETÉN VEGYE FIGYELEMBE, HOGY MUNKATÁRSAINK A WEBÁRUHÁZ SZÁMLÁZÁSÁT, A TERMÉKEK CSOMAGOLÁSÁT ÉS A TERMÉKFORGALMAT IS EGYIDEJŰLEG BONYOLÍTJÁK, ÍGY NEM MINDEN ESETBEN ÉRHETŐK EL AZONNAL TELEFONON.
    KÉRJÜK, RÉSZESÍTSE ELŐNYBEN AZ E-MAIL-EN TÖRTÉNŐ KAPCSOLATFELVÉTELT VAGY ÉRDEKLŐDÉST, MUNKATÁRSAINK MUNKANAPOKON 24h-N BELÜL VÁLASZOLNAK ÖNNEK!

  • 2. Nem regisztráltam és várom a csomagot ami nem érkezik meg! Mi lehet a hiba? Hogyan működik a webáruház?

    A rendeléshez regisztráció nem szükséges! Válassza ki az önnek megfelelő terméket, válassza ki a színt és a méretet és tegye a kosárba. Amennyiben nem tudja kosárba tenni, akkor nincs abban a színben vagy méretben, a webáruház mindig az aktuális készletet mutatja! A fizetés kiválasztása és az adatok kitöltése / vagy ha régi beregisztrált felhasználónk, akkor a bejelentkezés után, de nem ez sem kötelező! / kell elküldeni a megrendelést. A beérkező megrendelésről pár percen belül visszaigazoló e-mailt kap. Ha ez nem történt meg, ellenőrizze, hogy minden a leírtak szerint történt-e, avagy rossz e-mail címet adott meg!  Amennyiben Ön már régen beregisztrált felhasználónk, akkor nem kell megint beregisztrálnia, valószínű a jelszó nem megfelelő! Új jelszó kérése menüpont alatt ezt megteheti, a rendszer automatikusan pár percen belül küld másikat megadott e-mail címére, amivel be fog tudni lépni! Az adatokat később – bejelentkezés után – bármikor módosíthatja a “Saját fiókom/adataim szerkesztése” vagy a “Cím változtatása” menüpontokban.

  • 3. Mennyi a kiszállítás díja és hogy fizethetem ki megrendelésem ellenértékét?

    A fizetés módját Ön választja ki a pénztár oldalon, lehet kártyás fizetés, banki átutalás vagy utánvétes fizetés.
    Termékeink kiszállítását kizárólag Magyarország területére vállaljuk!
    A szállítási díj – a rendelési összegtől függetlenül – utánvétes fizetés esetén 1.190 Ft, bankkártyás vagy átutalásos fizetés esetén 990 Ft, kivéve a külön ingyen kiszállítással hirdetett modelleknél.
    K&H Banknál vezetett számlaszámunk az átutaláshoz:
    1040 1055 5052 6687 7155 1002

  • 4. Banki átutalásos fizetési módot választottam megrendelés során, de még nem kaptam meg a terméket! Mi lehet a baj?

    Banki átutalásos fizetésnél csak akkor tudjuk indítani a csomag kiszállítását, ha a megrendelt termék és a szállítás ellenértéke ténylegesen beérkezett bankszámlánkra, ellenkező esetben a megrendelést 72 óra elteltével töröljük.
    FONTOS INFORMÁCIÓ: Ennél a fizetési módnál az utalás során a megjegyzés rovatba kérjük írja be a rendeléshez tartozó visszaigazoló e-mailben kapott megrendelésszámát, enélkül megrendelését nem tudjuk teljesíteni!
    K&H Banknál vezetett számlaszámunk az átutaláshoz:
    1040 1055 5052 6687 7155 1002

  • 5. Mikor kapom meg a megrendelt terméket? Mi a teendő, ha aggódok a megrendelésem kézbesítése végett?

    A Batz Hivatalos Gyári Webáruházban a (webshop@batz.hu -tól kapott) visszaigazolástól számított 3-5 munkanapon – esetleges akciók illetve az ünnepek alatti időszakokban 7 munkanapon – belül tudjuk átadni csomagját a GLS futárszolgálatnak, akik munkanapokon 08.00 és 17.00 óra között kézbesítenek. A futárszolgálat napi menetrendjére nincsen ráhatásunk, nem tudjuk Önt informálni, hogy az adott megrendelést a nap melyik részében kézbesítik. Ez irányú felvilágosítást e-mail-ben vagy SMS-ben ad a Futárszolgálat, vagy érdeklődhet Ön is a GLS futárszolgálat központi telefonszámán (+36 1 802 0265). Csomagja státuszát bármikor ellenőrizheti a http://online.gls-hungary.com weboldalon.

  • 6. Miért nem tudom kiválasztani rendelésnél az adott terméket, a színt vagy a méretet a webáruházban? Be tudom-e más úton szerezni a kiszemelt terméket ha a webáruházban elfogyott?

    Ilyen esetben az adott termék, az adott szín és méret a megrendelés pillanatában nincs készleten webáruházunkban. Amennyiben a Batz Hivatalos Webáruházban nem talál megfelelő méretben vagy színben az Önnek tetsző modellből, közel sem jelenti azt, hogy Önnek le kellene mondania a kiszemelt termékről, kérjük keresse fel viszonteladóinkat! A https://batz.hu/uzletkereso/ oldal tetején, középen a település neve utáni beviteli mezőbe szíveskedjen beírni melyik településhez közel keres Batz üzletet, az alatta lévő sorban az X km-en belül mezőben található legördülő menüből kérjük válassza ki hány kilométeren belül keres Batz üzletet, majd nyomja meg az “üzlet keresése” gombot. A találatokat a térképen vagy a képernyő jobb oldalán legörgethető fekete mezőben találja. Az aktuális készletükről, az adott viszonteladó telefonon vagy e-mailen tud felvilágosítást nyújtani.

  • 7. Nem megfelelő a megrendelt termék mérete, nem olyan a fazon, amilyennek elképzeltem! Mit tudok tenni?

    Csere és elállás:

    Amennyiben a megrendelt termék nem nyeri el tetszését vagy nem megfelelő méretű, termék átvételét követő naptól számított 14 napon (naptári nap!) belül lehetősége van méret/fazon cserére, pénzvisszafizetésre (elállásra).

    (Lássunk egy példát: Ha a terméket a futárcég egy csütörtöki napon szállítja ki Önnek, a 14 napos határidő a pénteki napon kezdődik. A szombat és vasárnap is naptári nap, ezért a határidőbe a hétvége is beletartozik. Természetesen a 14 napos határidő alatt bármikor elállhat a szerződéstől vagy cserélheti a terméket, de a jóhiszeműség és a tisztesség általános követelménye szerint a termék átvételét követően, annak jellegének, tulajdonságának és működőképességének megállapításához szükséges használatot követően döntsön a termék megtartásáról vagy esetleges visszaküldéséről, ezzel elősegíti a gördülékeny és gyors ügyintézést.)

    Csere:

    Kérjük, jelezze e-mailben csere iránti igényét az aruhaz@batz.hu címen, pontos megrendelésszámmal, napközben elérhető telefonszámmal és a cseretermék megnevezésével. Kollégáink 10 munkanapon belül megkeresik e-mailben (szükség esetén telefonon) a csere kiszállításához szükséges adatok egyeztetése végett. A csereterméket a Batz Hungary Kft. költségére cserefutárral juttatják el Önhöz, az eredeti terméket pedig a futár elhozza. Az eredeti termék átadásának megtagadása esetén a csere sikertelennek minősül.  Szintén sikertelennek tekintendő a csere, amennyiben a futár a kézbesítés során sem telefonon, sem a kézbesítés helyszínén nem éri el a címzettet, vagy a címzett a küldemény átvételét megtagadja. Sikertelen csere esetén, az újbóli és minden további csere szállítási költsége a Fogyasztót terheli. A cserefutár szolgáltatás GLS csomagpontra nem igényelhető.

    Amennyiben a Fogyasztó által igényelt cseretermék időközben elfogyott, a Kereskedő köteles a Fogyasztót erről e-mailben értesíteni. Mivel a webáruház készlete – a beszállítások és értékesítések függvényében – folymatosan változik, így előfordulhat, hogy a csereigény felmerülésekor egy adott termék vagy annak bizonyos mérete nem elérhető, majd később újra rendelkezésre áll. Az ilyen esetekért a Kereskedő semmilyen felelősséget nem tud vállalni, mindig a meglévő készlet alapján kezeli a kéréseket, a jóhiszeműség mindenek feletti szem előtt tartásával.

    A Kereskedő a méret és/vagy fazoncserét egy megrendeléshez kötötten egy alkalommal biztosítja cserefutárral, minden továbi – azonos megrendeléshez kötött – csere esetében a szállítási költség a fogyasztót terheli.

    Értékegyeztetés:

    A csere során felmerülő értékkülönbözetet a Kereskedő a Fogyasztónak banki átutalás útján köteles megfizetni, a Fogyasztó a Kereskedőnek bankkártyás vagy átutalásos előrefizetéssel illetve a cseretermék átadásakor, a futárnál készpénzben vagy bankkártyával tudja megfizetni.

    Fontos információ:

    Ugyanazon fogyasztó különböző megrendelésszámhoz kapcsolódó cseréit a Kereskedő külön csereként kezeli, azzal, hogy fenntartja magának a jogot azok öszevonására. A Kereskedő fenntartja továbbá a jogot arra, hogy a cserefutár szolgáltatásból kizárja a nyilvánvalóan rosszhiszemű Fogyasztót és ezt a szolgáltatást az ilyen Fogyasztók esetében a jövőben is megtagadja. A szolgáltatás megtagadásáról a Kereskedő a Fogyasztót e-mailben köteles tájékoztatni, kellő indoklás kíséretében. A cserefutár szolgáltatás nem vehető igénybe a mintadarabok, a szépséghibás termékek esetében és a vásárlástól történő elálláskor!

    Ugyanahhoz a megrendelésszámhoz kapcsolódó második és minden további csere:

    Kérjük, a terméket saját költségén küldje vissza ( UTÁNVÉTES CSOMAGOT NEM VESZÜNK ÁT! ) a Batz Hungary Kft. részére, az alábbi címre: 2013 Pomáz, Tölgyes Kálmán u. 9.
    Csere esetén a csomagba tegye bele a VISSZAKÜLDÉSI ŰRLAPOT (számlához volt hozzátűzve), pontosan kitöltve, csere termék megnevezésével vagy számlaszámmal, amennyiben a pénzt szeretné visszakapni. CSAK SZOBÁBAN PRÓBÁLT, ÚJ TERMÉKET VESZÜNK VISSZA, EREDETI CSOMAGOLÁSBAN! Ilyen esetekben a kiszállítás díja Önt terheli!

    Elállás:

    Elállási szándékát e-mailben kell jeleznie az aruhaz@batz.hu címen, megrendelésszámmal. Kérjük, a terméket saját költségén küldje vissza ( UTÁNVÉTES CSOMAGOT NEM VESZÜNK ÁT! ) a Batz Hungary Kft. részére, az alábbi címre: 2013 Pomáz, Tölgyes Kálmán u. 9.
    Csere esetén a csomagba tegye bele a VISSZAKÜLDÉSI ŰRLAPOT (számlához volt hozzátűzve), pontosan kitöltve, bankszámlaszámmal, ahova kollégáink a vételárat visszautalhatják. CSAK SZOBÁBAN PRÓBÁLT, ÚJ TERMÉKET VESZÜNK VISSZA, EREDETI CSOMAGOLÁSBAN!

    Magyarország kormánya által elrendelt vészhelyzet miatt telephelyünk nyitvatartása változott, így a küldemények (cserélendő és reklamációs termékek) átvétele pénteki napokon nem biztosított. A küldeményeket a hétfői vagy keddi újrakézbesítés folyamán természetesen átvesszük. A vásárlástól történő elállást vagy a cseréket kérjük minden esetben jelezzék e-mailben, megrendelésszámmal kollégáinknak az aruhaz@batz.hu címen. Megértésüket köszönjük!

  • 8. Hibás vagy sérült terméket kaptam, mi a teendőm?

    Amennyiben a megrendelt termék esetleg sérült, vagy hibás, lehetősége van méret/fazon cserére, pénzvisszafizetésre is. Kérjük, hogy ebben az esetben A HIBA ÉSZLELÉSEKOR, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az aruhaz@batz.hu e-mail címen! A levelében írja meg a visszaigazolásban kapott megrendelésszámot a pontos azonosítás végett, a termék hibaleírását, illetve hogy csere terméket vagy pénzvisszafizetést szeretne! Amennyiben tud, a leveléhez csatoljon fotókat a termékről és a hibáról egyaránt, így kollégáink azonnal szemrevételezni tudják, és orvosolják a problémát. Amennyiben a termék valóban hibásan vagy sérülten ment ki, természetesen a saját költségünkre azonnal cseréljük, vagy tetszés szerint a megadott számlaszámra visszautaljuk az árát. A cserét a GLS futárszolgálaton keresztül bonyolítjuk, melynek pontos menetét a válaszlevélben találják majd meg. Csere esetén a csomagba tegye bele a VISSZAKÜLDÉSI ŰRLAPOT amit innen is letölthet, pontosan kitöltve, csere termék megnevezésével vagy számlaszámmal, amennyiben a pénzt szeretné visszakapni.

    Viszonteladóknál vásárolt termék esetén kérjük a vásárlás ELŐTT győződjön meg a termék hibátlanságáról.

    Rejtett hiba utólagos észlelésekor a termékszavatossági előírások a mérvadóak!

  • 9. Több külön megrendelést adtam le röviddel egymás után, most több szállítási költséget kell fizetnem? Hogyan korrigálhatom?

    Az egy naptári napon (egy naptári nap 00.00-tól 24.00-ig tart) belül ugyanarra az e-mail címre leadott többszöri megrendeléseket webáruházunk automatikusan összevonja egy számlára, így azt a számlát mindössze egy kiszállítási díj terheli. A rendszer minden egyes, különböző naptári napon leadott megrendelést külön számlaként kezel, valamennyit kiszállítási díjjal terhelve. Ilyen esetekben kérjük haladéktalanul jelezze e-mailben (aruhaz@batz.hu) kollégáinknak, akik az időben történő jelzéseknél természetesen összevonják megrendelését. Kérjük, minden esetben tüntesse fel a megrendelés számait!

  • 10. Személyes átvételre van-e lehetőség a központi raktárban?

    A jelenleg hatályban lévő raktározási és értékesítési jogszabályok értelmében, sajnos központi raktárunk nem alkalmas személyes értékesítésre, próbára, cserére vagy átvételre. Amennyiben mindenáron ragaszkodik a személyes próbához, kérjük keresse fel viszonteladóinkat! A https://batz.hu/uzletkereso/ oldal tetején, középen a település neve utáni beviteli mezőbe szíveskedjen beírni melyik településhez közel keres Batz üzletet, az alatta lévő sorban az X km-en belül mezőben található legördülő menüből kérjük válassza ki hány kilométeren belül keres Batz üzletet, majd nyomja meg az “üzlet keresése” gombot. A találatokat a térképen vagy a képernyő jobb oldalán legörgethető fekete mezőben találja. Az aktuális készletükről, az adott viszonteladó telefonon vagy e-mailen tud felvilágosítást nyújtani.

  • 11. Minőséggel kapcsolatos reklamációs problémám van garanciális időn belül de az átvételtől számított 15 napon túl! Mi a teendőm?

    Viszonteladóinknál vásárolt termékek esetén reklamációs ügyekben ők a kompetensek, kérjük ilyen esetekben szíveskedjen ahhoz a viszonteladóhoz fordulni, amelyiknél a terméket vásárolta.
    Webáruházunkban (vagy megszűnt, tartósan zárva tartó viszonteladónál) vásárolt termék esetében, kérjük, a terméket saját költségén küldje vissza a Batz Hungary Kft. részére, az alábbi címre: 2013 Pomáz, Tölgyes Kálmán u. 9. részletes hibaleírással. A csomag postára adása előtt kérjük, reklamációját MINDENKÉPPEN jelezze a reklamacio@batz.hu e-mail címen vagy telefonon az alábbi számok – +36.20.663.09.40 illetve a +36.26.526.106/16-os mellék – valamelyikén, lehetőség szerint küldjön a termékről képet.

    Egyedi talpbetét reklamáció esetén, amennyiben a terméket Viszonteladóinknál vásárolta, reklamációs ügyekben ők a kompetensek, kérjük, szíveskedjen reklamációjával ahhoz a viszonteladóhoz fordulni, amelyiknél a terméket vásárolta. Webáruházunkban rendelt egyedi talpbetét esetében reklamációs igényével kérjük, forduljon a Batz Hungary Kft. Egyedi talpbetét részlegéhez az egyeditalpbetet@batz.hu e-mail címen vagy a +36/26-526-106/25 mellék, illetve a +36/20-377-2165 telefonszámok egyikén.

    A Batz Hungary Kft. által forgalmazott termékekre 2 év szavatosságot biztosítunk az alábbiak szerint:

    – A vásárlást követő hat hónapban a törvény szerint az eladónak kell bizonyítania, hogy a termék nem tartalmazott rejtett hibát és a termék meghibásodása, illetve a meghibásodásra vezető ok a vásárlást követően keletkezett.
    – A 7. hónaptól a két éves időtartam végéig viszont a vevőnek kell reklamáció esetén bizonyítani, hogy a meghibásodás oka már vásárláskor fennállt. Ha ezt a vásárló bizonyítani tudja (független szakértői vizsgálat), ekkor is élhet szavatossági jogával.
    – A talpakra 2 év termékszavatosságot vállalunk (talptörés esetén).
    Ezekben az esetekben kollégáink kizárólag azt vizsgálják, hogy a lábbelit érte-e valami szándékos fizikai behatás (pld. vágás).

    Nagyon fontos információ: Amennyiben meghibásodást észlel lábbelijén, kérjük ne hordja tovább, haladéktalanul jelezze azt a fent leírt módon, különben úgynevezett “túlhordás” miatt elvesztheti a termékszavatossággal kapcsolatos jogait!

    Kollégáink a webáruház ügyfélszolgálatán nem tudnak reklamációs ügyekben felvilágosítást nyújtani, abban csakis az előbb felsorolt elérhetőségeken tudnak munkatársaink segíteni! Kérjük, minden esetben őrizze meg a megrendelés/vásárlás során kapott számlát/nyugtát (blokkot) legalább a garancia lejártáig, annak hiányában nem fogja tudni fogyasztói jogait érvényesíteni!

  • 12. Nem kaptam visszaigazolást a megrendelésemről! Mi lehet az oka?

    A beérkező, sikeres megrendelésről pár percen belül visszaigazoló e-mailt kap, melyben megtalálja megrendelésszámát, kérjük ezt gondosan őrizze meg, a további ügyintézéshez elengedhetetlen. Bankkártyás vagy átutalásos előrefizetés esetén a rendszer az e-mailt az összeg beérkezésekor küldi el. Ha ez nem történt meg, ellenőrizze, hogy minden a leírtak szerint történt-e, avagy esetleg rossz e-mail címet adott meg, illetve kérjük ellenőrizze bankkártyája lejáratát, esetleges fedezetlenségét! Kérjük ellenőrizze levelezőrendszere spam/levélszemét/reklám mappáját is, ritkán ugyan de előfordul, hogy oda érkezik a visszaigazolás! A GLS futárszolgálatnak történő átadásról ugyanilyen értesítést küldünk e-mailben.

  • 13. Tudok-e telefonon, facebook-on vagy e-mailben rendelést leadni?

    Ez sajnos a vásárló, a megrendelés, a kiszállítási és számlázási cím beazonosíthatatlansága, illetve számos jogszabály miatt sem lehetséges. A webáruházban tud csak rendelést leadni! Itt tudja pontosan megadni a számlázáshoz és szállításhoz elengedhetetlenül szükséges adatokat. Az adatokat később – bejelentkezés után – bármikor módosíthatja a “Saját fiókom/adataim szerkesztése” vagy a “Cím változtatása” menüpontokban.

  • 14. Nem tudom milyen méretet rendeljek! Hogy kérjek segítséget?

    A méretek fazononként és egyénenként eltérőek lehetnek. Segítségül egy talphossz táblázatot talál a kiválasztott terméknél (cm-ben megtalálhatja a mérethez tartozó talphosszt), ami nagyban megkönnyítheti az Önnek megfelelő méret kiválasztását.

  • 15. Gyártanak-e kivehető talpbetétes modelleket?

    Kivehető talpbetétes modelljeink a következők:
    A női modellek közül az ELENA, a HELEN, az IRENE 2, az IRENE5, a BORKA, az IMOLA, a HÉDI, a BALI, az FC10, az EVELIN, a MIRA, a férfi modellek közül a ZORAN és az ATTILA

  • 16. Egyedi talpbetéthez szeretnék cipőt választani! Hol találom őket?

    Kimondottan az Egyedi talpbetéthez ajánlott modelljeinket összesítve megtalálja a https://egyeditalpbetet.batz.hu/termekek/ oldalon!

  • 17. Elfelejtettem a regisztráció során megadott jelszavam és a levelezésemben sem találom! Mi a teendő?

    Kérjük, a webáruházban a „Saját fiókom” menüpontban kattintson az “Elfelejtettem a jelszavam” menüpontra. Ezután a beviteli mezőbe írja be azt az e-mail címet, amelyikkel regisztrált. Ellenőrizze a bejövő e-mailjeit, ha megtalálta a jelszó visszaállítására küldött e-mailünket, kérjük kattintson a jelszó visszaállításához küldött linkre. Amennyiben nem találja a jelszó visszaállítására küldött e-mailünket a Bejövő mappa/Incomig mail mappában, kérjük ellenőrizze a Levélszemét/Spam mappát a levelezőrendszerében.

  • 18. Fizethetek-e egészségpénztári kártyával a webáruházban és a termékek elszámolhatók-e egészségpénztári számlára?

    Jelenleg számos termékünk elszámolható EP kártyára, de a webáruházban kizárólag előre utalással, utánvéttel vagy bankkártyával tudnak fizetni vásárlóink, közvetlen EP kártyával nem. Igény esetén a vásárló (tagkód ellenében) a rendelés során kérheti az EP nevére a számlát, így az 100%-ban elszámolható. A termék rendelése során – amennyiben az elszámolható EP számlán – a webáruház automatikusan felajánlja ezt a lehetőséget!

    Fontos információ! Utólag nem áll módunkban EP nevére számlát kiállítani vagy számlát módosítani. A hibás vagy valótlan adatokból fakadó károkért, kellemetlenségekért a felelősség a vásárlót terheli.

    EP számlára elszámolható lábbelik:FC02FC04ENINLKPETERKZALEXMIKE, BORIEMILIAVIKI, FC06TERKA
    EP számlára elszámolható betétek: Active, Anatomic, Dynamic, Thermo, Wellnes

  • 19. Áfás számlát tudnak-e kiállítani? Kell-e külön kérnem?

    A hatályos jogszabályok értelmében webfelületen történő vásárlásnál, minden esetben kötelező ÁFA-s számlát adni, így a webáruház is automatikusan kiállítja a számlát, melyet minden esetben a kiküldött csomagban talál.
    A számlázási program közvetlenül a rendelésekből emeli ki a termékekkel és a szolgáltatással kapcsolatos adatokat, ezért nincs lehetőségünk módosítani, átírni vagy törölni azokat, a számla minden esetben tartalmazza a kiszállítási díjat.
    FONTOS INFORMÁCIÓ:
    A számlázási adatok megadásánál kérjük fokozottan figyeljen oda az adatok helytállóságára, azokat utólag nincs lehetőségünk módosítani! Kérjük minden esetben őrizze meg a megrendelés/vásárlás során kapott számlát/nyugtát (blokkot) legalább a garancia lejártáig, annak hiányában nem fogja tudni fogyasztói jogait érvényesíteni!

  • 20. Leadtam a megrendelésemet, de időközben rájöttem, hogy nem a megfelelő méretet vagy színt rendeltem! Hogyan tudom módosítani a megrendelésemet?

    Erre a rendelés leadásától számított 24 órán belül van lehetősége. Kérjük az aruhaz@batz.hu-ra küldje el rendelésszámát és kérje a rendelése módosítását, kollégáink készséggel segítenek Önnek! Amennyiben a megrendelt termék nem nyeri el tetszését vagy nem megfelelő méretű, 15 napon belül lehetősége van méret/fazon cserére, pénzvisszafizetésre.
    CSAK SZOBÁBAN PRÓBÁLT, ÚJ TERMÉKET VESZÜNK VISSZA, EREDETI CSOMAGOLÁSBAN! Kérjük, a terméket saját költségén küldje vissza a Batz Hungary Kft. részére, az alábbi címre: 2013 Pomáz, Tölgyes Kálmán u. 9. Csere esetén a csomagba tegye bele a VISSZAKÜLDÉSI ŰRLAPOT (számlához volt hozzátűzve), pontosan kitöltve, csere termék megnevezésével vagy számlaszámmal, amennyiben a pénzt szeretné visszakapni. Az első csere alkalmával az újbóli kiszállítás díját cégünk állja, minden további – az adott termékre vonatkozó – csere esetén a kiszállítás díja Önt terheli!

  • 21. Mi az az OUTLET és mit jelent a szépséghibás termék?

    Az OUTLET menüpont alatt, gyári szépséghibás vagy kirakatból visszahozott, eredeti Batz termékeket forgalmazunk. A termékekre fél év GYÁRI SZAVATOSSÁGI IDŐ VONATKOZIK, egyedül a jelzett hibával kapcsolatban nem fogadunk el reklamációt! A feltüntetett termékekből csak 1-1 pár érhető el (a készletet folyamatosan töltjük), a megrendelés menete megegyezik a webáruházunkban kapható termékek megrendelésével. Amint elkel egy termék, azonnal eltűnik a kínálatból! A pontos hibaleírást, a méretet és az árat a termék mellett olvashatják. A kívánt méretekért használja a méret szerinti szűrési funkciót!

  • 22. Mik a vásárlás elállásáról szóló jogaim?

    ELÁLLÁSI JOG A GYAKORLATBAN:
    Elállásra vonatkozó igényét e-mailben, illetve postai úton oda küldött nyilatkozattal jelentheti be.
    FIGYELEM!
    Korm.r. 29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát
    a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
    b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
    c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
    A kormányrendelet ezen esetekben nem kötelezi a Kereskedőt sem a termékek visszaszállítására, sem a díjak visszafizetésére.
    Korm.r.29.§(1)a) pont alapján tájékoztatjuk, hogy lábbelik és talpbetétek esetén ha a csomag megbontásra került, függetlenül attól, hogy a lábbelit vagy talpbetétet használták-e, de különösen ha használták, úgy higiéniai okokból, és a bontott csomagolásra hivatkozva a Kereskedő visszavenni azt már nem tudja újra-értékesítés céljából, így ezesetben elállási jog nem érvényesíthető!

    A termék átvételétől számított 14 napon (naptári nap!) belül élhet elállási jogával. Az általános szabályok szerint a határidőbe a termék átvételének napja nem számít bele.
    Lássunk egy példát: Ha a terméket a futárcég egy csütörtöki napon szállítja ki Önnek, a 14 napos elállási határidő a pénteki napon kezdődik. A szombat és vasárnap is naptári nap, ezért az elállási határidőbe a hétvége is beletartozik.
    Természetesen a 14 napos határidő alatt bármikor elállhat a szerződéstől, de a jóhiszeműség és a tisztesség általános követelménye szerint a termék átvételét követően, annak jellegének, tulajdonságának és működőképességének megállapításához szükséges használatot követően döntsön a termék megtartásáról vagy esetleges visszaküldéséről, ezzel elősegíti a gördülékeny és gyors ügyintézést.

  • 23. Mennyi a termékszavatosság a Batz termékekre és milyen módon érvényesíthetem jogaimat?

    A Batz Hungary Kft. által forgalmazott termékekre 2 év szavatosságot biztosítunk az alábbiak szerint:

    -A vásárlást követő hat hónapban a törvény szerint az eladónak kell bizonyítania, hogy a termék nem tartalmazott rejtett hibát és a termék meghibásodása, illetve a meghibásodásra vezető ok a vásárlást követően keletkezett.

    -A 7. hónaptól a két éves időtartam végéig viszont a vevőnek kell reklamáció esetén bizonyítani, hogy a meghibásodás oka már vásárláskor fennállt. Ha ezt a vásárló bizonyítani tudja (független szakértői vizsgálat), ekkor is élhet szavatossági jogával.

    – A talpakra külön vizsgálat nélkül 2 év termékszavatosságot vállalunk (talptörés esetén).

    Kérjük, webáruházban vásárolt termék esetén vegye fel a kapcsolatot a reklamációs osztályunkkal a reklamacio@batz.hu e-mail címen, vagy a 06/26-526-106 /16 mellék, illetve a 06/20-663-0940 telefonszámok egyikén. Kérjük, amennyiben lehetősége van rá, mellékeljen képeket a levélhez. Szíves türelmét kérjük az ügyben, amíg kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot, készséggel segíteni fognak! Hagyományos viszonteladónál vásárolt termék esetén kérjük vigye vissza a vásárlás helyére, nyugta ellenében haladéktalanul intézkedni fognak! Bármilyen nehézségbe ütköznek, kérjük hívják a fenti számok valamelyikét!

    Nagyon fontos információ: Amennyiben meghibásodást észlel lábbelijén, kérjük ne hordja tovább, haladéktalanul jelezze azt a leírt módon, különben úgynevezett “túlhordás” miatt elvesztheti a termékszavatossággal kapcsolatos jogait.

    Az egyedi talpbetétek fél év garanciával, egy év kihordási időre készülnek. A garancia érvényesítése csak abban az esetben lehetséges, ha az egyedi talpbetét használata a termék dobozában mellékelt Használati útmutatóban leírtak szerint történt. A rendeltetésszerű használat mellett felmerült minőségi kifogásokat az üzletben, a megrendelés helyszínén szükséges jelezni a blokk/számla ellenében és az igényt reklamációs jegyzőkönyvben rögzíteni. Viszonteladónál felmért egyedi talpbetét esetén reklamációval közvetlenül cégünk felé nem lehet fordulni, csak a viszonteladói hálózatunkon keresztül igényelhető javítás, csere. Webáruházban rendelt egyedi talpbetét esetén az egyeditalpbetet@batz.hu e-mailcímen élhet reklamációs jogával.