Gyakori Kérdések

GY.I.K. – Gyakran ismételt kérdések
  • 1. Ügyfélszolgálati nyitvatartás:

    Telefonon hétfőtől péntekig (kivéve a munkaszüneti napokat), 08.00 és 16.00 óra között állunk minden kedves vásárlónk rendelkezésére. Az aruhaz@batz.hu e-mail címre, illetve a Facebook oldalunkra érkező leveleket a lehető leghamarabb igyekeznek munkatársaink megválaszolni (ez a hétvégék, illetve a munkaszüneti napok kivételével 24 órán belül megtörténik). Egyedi talpbetétekkel kapcsolatban az egyeditalpbetet@batz.hu e-mail címen érdeklődhet. Webáruházunk fokozott terheltsége miatt, valamint a gördülékeny ügyintézés érdekében kérjük, részesítsék előnyben az e-mail címen, illetve a Facebook privát üzenetben történő információkérést!
    KÉRJÜK, TELEFONÁLÁS ESETÉN VEGYE FIGYELEMBE, HOGY MUNKATÁRSAINK A WEBÁRUHÁZ SZÁMLÁZÁSÁT, A TERMÉKEK CSOMAGOLÁSÁT ÉS A TERMÉKFORGALMAT IS EGYIDEJŰLEG BONYOLÍTJÁK, ÍGY NEM MINDEN ESETBEN ÉRHETŐK EL AZONNAL TELEFONON.
    KÉRJÜK, RÉSZESÍTSE ELŐNYBEN AZ E-MAIL-EN TÖRTÉNŐ KAPCSOLATFELVÉTELT VAGY ÉRDEKLŐDÉST, MUNKATÁRSAINK MUNKANAPOKON 24h-N BELÜL VÁLASZOLNAK ÖNNEK!

  • 2. Nem regisztráltam és várom a csomagot ami nem érkezik meg! Mi lehet a hiba? Hogyan működik a webáruház?

    A rendeléshez regisztráció nem szükséges! Válassza ki az önnek megfelelő terméket, válassza ki a színt és a méretet és tegye a kosárba. Amennyiben nem tudja kosárba tenni, akkor nincs abban a színben vagy méretben, a webáruház mindig az aktuális készletet mutatja! A fizetés kiválasztása és az adatok kitöltése / vagy ha régi beregisztrált felhasználónk, akkor a bejelentkezés után, de nem ez sem kötelező! / kell elküldeni a megrendelést. A beérkező megrendelésről pár percen belül visszaigazoló e-mailt kap. Ha ez nem történt meg, ellenőrizze, hogy minden a leírtak szerint történt-e, avagy rossz e-mail címet adott meg!  Amennyiben Ön már régen beregisztrált felhasználónk, akkor nem kell megint beregisztrálnia, valószínű a jelszó nem megfelelő! Új jelszó kérése menüpont alatt ezt megteheti, a rendszer automatikusan pár percen belül küld másikat megadott e-mail címére, amivel be fog tudni lépni! Az adatokat később – bejelentkezés után – bármikor módosíthatja a “Saját fiókom/adataim szerkesztése” vagy a “Cím változtatása” menüpontokban.

  • 3. Mennyi a kiszállítás díja és hogy fizethetem ki megrendelésem ellenértékét?

    A fizetés módját Ön választja ki a pénztár oldalon, lehet kártyás fizetés, banki átutalás vagy utánvétes fizetés.
    Termékeink kiszállítását kizárólag Magyarország területére vállaljuk!
    A szállítási díj – a rendelési összegtől függetlenül – utánvétes fizetés esetén 1.190 Ft, bankkártyás vagy átutalásos fizetés esetén 990 Ft.
    K&H Banknál vezetett számlaszámunk az átutaláshoz:
    1040 1055 5052 6687 7155 1002

  • 4. Banki átutalásos fizetési módot választottam megrendelés során, de még nem kaptam meg a terméket! Mi lehet a baj?

    Banki átutalásos fizetésnél csak akkor tudjuk indítani a csomag kiszállítását, ha a megrendelt termék és a szállítás ellenértéke ténylegesen beérkezett bankszámlánkra, ellenkező esetben a megrendelést 72 óra elteltével töröljük.
    FONTOS INFORMÁCIÓ: Ennél a fizetési módnál az utalás során a megjegyzés rovatba kérjük írja be a rendeléshez tartozó visszaigazoló e-mailben kapott megrendelésszámát, enélkül megrendelését nem tudjuk teljesíteni!
    K&H Banknál vezetett számlaszámunk az átutaláshoz:
    1040 1055 5052 6687 7155 1002

  • 5. Mikor kapom meg a megrendelt terméket? Mi a teendő, ha aggódok a megrendelésem kézbesítése végett?

    A visszaigazolt megrendeléstől számított 1-5 munkanapon – nyári, akciós illetve az ünnepek alatti időszakokban 7 munkanapon – belül vállaljuk a kiszállítást a GLS futárszolgálattal, akik munkanapokon 08.00 és 17.00 óra között kézbesítenek. A futárszolgálat napi menetrendjére nincsen ráhatásunk, nem tudjuk Önt informálni, hogy az adott megrendelést a nap melyik részében kézbesítik. A futárszolgálat értesítést küld SMS-ben a kiszállítás pontos időpontjáról. Ez irányú egyéb felvilágosítást a GLS futárszolgálat központi telefonszámán (+36 29 88 66 70) kérhet, ügyfélszolgálatunk nem fog tudni segíteni!

  • 6. Miért nem tudom kiválasztani rendelésnél az adott terméket, a színt vagy a méretet a webáruházban? Be tudom-e más úton szerezni a kiszemelt terméket ha a webáruházban elfogyott?

    Ilyen esetben az adott termék, az adott szín és méret a megrendelés pillanatában nincs készleten webáruházunkban. Amennyiben a Batz Hivatalos Webáruházban nem talál megfelelő méretben vagy színben az Önnek tetsző modellből, közel sem jelenti azt, hogy Önnek le kellene mondania a kiszemelt termékről, kérjük keresse fel viszonteladóinkat! A https://batz.hu/uzletkereso/ oldal tetején, középen a település neve utáni beviteli mezőbe szíveskedjen beírni melyik településhez közel keres Batz üzletet, az alatta lévő sorban az X km-en belül mezőben található legördülő menüből kérjük válassza ki hány kilométeren belül keres Batz üzletet, majd nyomja meg az “üzlet keresése” gombot. A találatokat a térképen vagy a képernyő jobb oldalán legörgethető fekete mezőben találja. Az aktuális készletükről, az adott viszonteladó telefonon vagy e-mailen tud felvilágosítást nyújtani.

  • 7. Nem megfelelő a megrendelt termék mérete, nem olyan a fazon, amilyennek elképzeltem! Mit tudok tenni?

    MÁS WEBÁRUHÁZBAN RENDELT TERMÉKET NEM ÁLL MÓDUNKBAN CSERÉLNI!!! Kérjük, hogy első lépésként ellenőrizze, hogy a számla kiállítója valóban a : Batz Hungary Kft. ( amennyiben nem, akkor a terméket nem tőlünk rendelte! )
    Amennyiben a megrendelt termék nem nyeri el tetszését vagy nem megfelelő méretű, a vásárlástól számított 15 napon belül lehetősége van méret/fazon cserére, pénzvisszafizetésre. Kérjük, a terméket saját költségén küldje vissza ( UTÁNVÉTES CSOMAGOT NEM VESZÜNK ÁT! ) a Batz Hungary Kft. részére, az alábbi címre: 2013 Pomáz, Tölgyes Kálmán u. 9.
    Csere esetén a csomagba tegye bele a VISSZAKÜLDÉSI ŰRLAPOT (számlához volt hozzátűzve), pontosan kitöltve, csere termék megnevezésével vagy számlaszámmal, amennyiben a pénzt szeretné visszakapni. CSAK SZOBÁBAN PRÓBÁLT, ÚJ TERMÉKET VESZÜNK VISSZA, EREDETI CSOMAGOLÁSBAN! Ilyen esetekben az első csere alkalmával az újbóli kiszállítás díját cégünk állja, minden további – az adott termékre vonatkozó – csere esetén a kiszállítás díja Önt terheli!

  • 8. Hibás vagy sérült terméket kaptam, mi a teendőm?

    Amennyiben a megrendelt termék esetleg sérült, vagy hibás, lehetősége van méret/fazon cserére, pénz visszafizetésre is. Kérjük, hogy ebben az esetben azonnal vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az aruhaz@batz.hu e-mail címen! A levelében írja meg a visszaigazolásban kapott megrendelésszámot a pontosabb beazonosítás végett, és a termék hiba leírását, illetve hogy csere terméket vagy pénz visszafizetést szeretne! Amennyiben tud, a leveléhez csatoljon fotókat a termékről és a hibáról egyaránt, hogy kollégáink azonnal szemrevételezni tudják, és orvosolják a problémát. Amennyiben a termék tényleg hibásan vagy sérülten ment ki, természetesen a saját költségünkre azonnal cseréljük, vagy tetszés szerint a megadott számlaszámra visszautaljuk az árát. A cserét a GLS futárszolgálaton keresztül bonyolítjuk, melynek pontos menetét a válaszlevélben találják majd meg. 

  • 9. Több külön megrendelést adtam le röviddel egymás után, most több szállítási költséget kell fizetnem? Hogyan korrigálhatom?

    Az egy naptári napon (egy naptári nap 00.00-tól 24.00-ig tart) belül ugyanarra az e-mail címre leadott többszöri megrendeléseket webáruházunk automatikusan összevonja egy számlára, így azt a számlát mindössze egy kiszállítási díj terheli. A rendszer minden egyes, különböző naptári napon leadott megrendelést külön számlaként kezel, valamennyit kiszállítási díjjal terhelve. Ilyen esetekben kérjük haladéktalanul jelezze e-mailben (aruhaz@batz.hu) kollégáinknak, akik az időben történő jelzéseknél természetesen összevonják megrendelését. Kérjük, minden esetben tüntesse fel a megrendelés számait!

  • 10. Személyes átvételre van-e lehetőség a központi raktárban?

    A jelenleg hatályban lévő raktározási és értékesítési jogszabályok értelmében, sajnos központi raktárunk nem alkalmas személyes értékesítésre, próbára, cserére vagy átvételre. Amennyiben mindenáron ragaszkodik a személyes próbához, kérjük keresse fel viszonteladóinkat! A https://batz.hu/uzletkereso/ oldal tetején, középen a település neve utáni beviteli mezőbe szíveskedjen beírni melyik településhez közel keres Batz üzletet, az alatta lévő sorban az X km-en belül mezőben található legördülő menüből kérjük válassza ki hány kilométeren belül keres Batz üzletet, majd nyomja meg az “üzlet keresése” gombot. A találatokat a térképen vagy a képernyő jobb oldalán legörgethető fekete mezőben találja. Az aktuális készletükről, az adott viszonteladó telefonon vagy e-mailen tud felvilágosítást nyújtani.

  • 11. Minőséggel kapcsolatos reklamációs problémám van garanciális időn belül de az átvételtől számított 15 napon túl! Mi a teendőm?

    Viszonteladóinknál vásárolt termékek esetén reklamációs ügyekben ők a kompetensek, kérjük ilyen esetekben szíveskedjen ahhoz a viszonteladóhoz fordulni, amelyiknél a terméket vásárolta.
    Webáruházunkban rendelt termék esetében, kérjük, a terméket saját költségén küldje vissza a Batz Hungary Kft. részére, az alábbi címre: 2013 Pomáz, Tölgyes Kálmán u. 9. részletes hibaleírással. A csomag postára adása előtt kérjük, reklamációját jelezze a reklamacio@batz.hu e-mail címen vagy telefonon az alábbi számok – +36.20.663.09.40 illetve a +36.26.526.106/16-os mellék – valamelyikén.

    Egyedi talpbetét reklamáció esetén, amennyiben a terméket Viszonteladóinknál vásárolta, reklamációs ügyekben ők a kompetensek, kérjük, szíveskedjen reklamációjával ahhoz a viszonteladóhoz fordulni, amelyiknél a terméket vásárolta. Webáruházunkban rendelt egyedi talpbetét esetében reklamációs igényével kérjük, forduljon a Batz Hungary Kft. Egyedi talpbetét részlegéhez az egyeditalpbetet@batz.hu e-mail címen vagy a +36/26-526-106/25 mellék, illetve a +36/20-377-2165 telefonszámok egyikén.

    FONTOS TUDNIVALÓ:
    Kollégáink a webáruház ügyfélszolgálatán nem tudnak reklamációs ügyekben felvilágosítást nyújtani, abban csakis az előbb felsorolt elérhetőségeken tudnak munkatársaink segíteni! Kérjük, minden esetben őrizze meg a megrendelés/vásárlás során kapott számlát/nyugtát (blokkot) legalább a garancia lejártáig, annak hiányában nem fogja tudni fogyasztói jogait érvényesíteni!

  • 12. Nem kaptam visszaigazolást a megrendelésemről! Mi lehet az oka?

    Minden esetben automatikus visszaigazoló e-mailt küld webáruházunk Önnek. Ettől függetlenül előfordulhat, hogy ezt az Ön levelező rendszere a levélszemét mappába teszi, ez az Ön gépének és levelezőrendszerének beállításain múlik. Amennyiben nem találja a visszaigazoló emailt, kérjük mindenképp ellenőrizze a Levélszemét/Spam mappát.

  • 13. Tudok-e telefonon, facebook-on vagy e-mailben rendelést leadni?

    Ez sajnos a vásárló, a megrendelés, a kiszállítási és számlázási cím beazonosíthatatlansága, illetve számos jogszabály miatt sem lehetséges. A webáruházban tud csak rendelést leadni! Itt tudja pontosan megadni a számlázáshoz és szállításhoz elengedhetetlenül szükséges adatokat. Az adatokat később – bejelentkezés után – bármikor módosíthatja a “Saját fiókom/adataim szerkesztése” vagy a “Cím változtatása” menüpontokban.

  • 14. Nem tudom milyen méretet rendeljek! Hogy kérjek segítséget?

    A méretek fazononként és egyénenként eltérőek lehetnek. Segítségül egy talphossz táblázatot talál a kiválasztott terméknél (cm-ben megtalálhatja a mérethez tartozó talphosszt), ami nagyban megkönnyítheti az Önnek megfelelő méret kiválasztását.

  • 15. Gyártanak-e kivehető talpbetétes modelleket?

    Kivehető talpbetétes modelljeink a következők: Új termékeink az FC10, EVELIN, PORTLAND, IRENE2, IRENE5, IMOLA, HÉDI, BALI, IRINA, BORKA, VEGAS hozzájuk az 5zónás betét rendelhető, és a cserélhető talpbetét. Illetve új termékünk az 5 zónás MIRA, MANKA, FRIDA, 5 zónás talpbetét rendelhető hozzá.

  • 16. Egyedi talpbetéthez szeretnék cipőt választani! Hol találom őket?

    Kimondottan az Egyedi talpbetéthez ajánlott modelljeinket összesítve megtalálja a https://egyeditalpbetet.batz.hu/termekek/ oldalon!

  • 17. Elfelejtettem a regisztráció során megadott jelszavam és a levelezésemben sem találom! Mi a teendő?

    Kérjük, a webáruházban a „Saját fiókom” menüpontban kattintson az “Elfelejtettem a jelszavam” menüpontra. Ezután a beviteli mezőbe írja be azt az e-mail címet, amelyikkel regisztrált. Ellenőrizze a bejövő e-mailjeit, ha megtalálta a jelszó visszaállítására küldött e-mailünket, kérjük kattintson a jelszó visszaállításához küldött linkre. Amennyiben nem találja a jelszó visszaállítására küldött e-mailünket a Bejövő mappa/Incomig mail mappában, kérjük ellenőrizze a Levélszemét/Spam mappát a levelezőrendszerében.

  • 18. Fizethetek-e egészségpénztári kártyával a webáruházban és a termékek elszámolhatók-e egészségpénztári számlára?

    Jelenleg számos termékünk elszámolható EP kártyára, de a webáruházban kizárólag előre utalással, utánvéttel vagy bankkártyával tudnak fizetni vásárlóink, közvetlen EP kártyával nem. Igény esetén a vásárló (tagkód ellenében) kérheti az EP nevére a számlát, így az 100%-ban elszámolható.
    EP számlára elszámolható betétek: Active, Anatomic, Dinamic, Thermo, Wellnes
    EP számlára elszámolható lábbelik: BETTY, RÉKA, CSP, BST, FC02, FC03, FC04, X01, ENI, NLK, ALIZ, AIDA, ZE, ROZA, PETER, KZ, ALEX, MIKE, JACK, SP, FC05, SYLVIA, CILI, REA, LIA, ESZTER, LT, TJ, SUN, ODETT, OLGA, OLIVIA, MANNA, SZABINA, MARIANN, TARA, 2BCS, 3BCS, OT3, OSZ.
    Új modellek: BORI, EMILIA, VIKI, HILDA, FC06, TERKA.

  • 19. Áfás számlát tudnak-e kiállítani? Kell-e külön kérnem?

    A hatályos jogszabályok értelmében webfelületen történő vásárlásnál, minden esetben kötelező ÁFA-s számlát adni, így a webáruház is automatikusan kiállítja a számlát, melyet minden esetben a kiküldött csomagban talál.
    A számlázási program közvetlenül a rendelésekből emeli ki a termékekkel és a szolgáltatással kapcsolatos adatokat, ezért nincs lehetőségünk módosítani, átírni vagy törölni azokat, a számla minden esetben tartalmazza a kiszállítási díjat.
    FONTOS INFORMÁCIÓ:
    A számlázási adatok megadásánál kérjük fokozottan figyeljen oda az adatok helytállóságára, azokat utólag nincs lehetőségünk módosítani! Kérjük minden esetben őrizze meg a megrendelés/vásárlás során kapott számlát/nyugtát (blokkot) legalább a garancia lejártáig, annak hiányában nem fogja tudni fogyasztói jogait érvényesíteni!

  • 20. Leadtam a megrendelésemet, de időközben rájöttem, hogy nem a megfelelő méretet vagy színt rendeltem! Hogyan tudom módosítani a megrendelésemet?

    Erre a rendelés leadásától számított 24 órán belül van lehetősége. Kérjük az aruhaz@batz.hu-ra küldje el rendelésszámát és kérje a rendelése módosítását, kollégáink készséggel segítenek Önnek! Amennyiben a megrendelt termék nem nyeri el tetszését vagy nem megfelelő méretű, 15 napon belül lehetősége van méret/fazon cserére, pénzvisszafizetésre.
    CSAK SZOBÁBAN PRÓBÁLT, ÚJ TERMÉKET VESZÜNK VISSZA, EREDETI CSOMAGOLÁSBAN! Kérjük, a terméket saját költségén küldje vissza a Batz Hungary Kft. részére, az alábbi címre: 2013 Pomáz, Tölgyes Kálmán u. 9. Csere esetén a csomagba tegye bele a VISSZAKÜLDÉSI ŰRLAPOT (számlához volt hozzátűzve), pontosan kitöltve, csere termék megnevezésével vagy számlaszámmal, amennyiben a pénzt szeretné visszakapni. Az első csere alkalmával az újbóli kiszállítás díját cégünk állja, minden további – az adott termékre vonatkozó – csere esetén a kiszállítás díja Önt terheli!