Termékcsere

Kedves Vásárlóink!

A cserékre vonatkozó szabályozásunk 2020.04.01-től VISSZAVONÁSIG ÉRVÉNYES!

Csere és elállás:

Amennyiben a megrendelt termék nem nyeri el tetszését vagy nem megfelelő méretű, termék átvételét követő naptól számított 14 napon (naptári nap!) belül lehetősége van méret/fazon cserére, pénzvisszafizetésre (elállásra).

(Lássunk egy példát: Ha a terméket a futárcég egy csütörtöki napon szállítja ki Önnek, a 14 napos határidő a pénteki napon kezdődik. A szombat és vasárnap is naptári nap, ezért a határidőbe a hétvége is beletartozik. Természetesen a 14 napos határidő alatt bármikor elállhat a szerződéstől vagy cserélheti a terméket, de a jóhiszeműség és a tisztesség általános követelménye szerint a termék átvételét követően, annak jellegének, tulajdonságának és működőképességének megállapításához szükséges használatot követően döntsön a termék megtartásáról vagy esetleges visszaküldéséről, ezzel elősegíti a gördülékeny és gyors ügyintézést.)

Csere:

Kérjük,  jelezze e-mailben csere iránti igényét az aruhaz@batz.hu címen, pontos megrendelésszámmal, napközben elérhető telefonszámmal és a cseretermék megnevezésével. Kollégáink legkésőbb 15 munkanapon belül megkeresik e-mailben (szükség esetén telefonon) a csere kiszállításához szükséges adatok egyeztetése végett. A csereterméket a Batz Hungary Kft. költségére cserefutárral juttatják el Önhöz. Sikertelennek tekintendő a csere, amennyiben a futár a kézbesítés során sem telefonon, sem a kézbesítés helyszínén nem éri el a címzettet, vagy a címzett a küldemény átvételét megtagadja. Sikertelen csere esetén, az újbóli és minden további csere szállítási költsége a Fogyasztót terheli.

Amennyiben a Fogyasztó által igényelt cseretermék időközben elfogyott, a Kereskedő köteles a Fogyasztót erről e-mailben értesíteni. Mivel a webáruház készlete – a beszállítások és értékesítések függvényében – folymatosan változik, így előfordulhat, hogy a csereigény felmerülésekor egy adott termék vagy annak bizonyos mérete nem elérhető, majd később újra rendelkezésre áll. Az ilyen esetekért a Kereskedő semmilyen felelősséget nem tud vállalni, mindig a meglévő készlet alapján kezeli a kéréseket, a jóhiszeműség mindenek feletti szem előtt tartásával. Cseretermék kizárólag a webáruház aktuális készlete alapján igényelhető és legalább 5.000,- forint értékűnek kell lennie. Megfelelő cseretermék hiányában a Vásárló természetesen élhet elállási jogával, annak feltételeivel együtt.

A Kereskedő a méret és/vagy fazoncserét egy megrendeléshez kötötten egy alkalommal biztosítja cserefutárral, minden továbi – azonos megrendeléshez kötött – csere esetében a szállítási költség a fogyasztót terheli. A díjtalan cserefutár szolgáltatás a szépséghibás/outlet termékek esetében nem vehető igénybe.

A díjtalan cserefutár szolgáltatás csak abban az esetben vehető igénybe, ha a megrendelt és a cseretermék ára egyaránt meghaladja az 5.000,- forintot!

A díjtalan cserefutár szolgáltatás GLS csomagpontra nem kérhető, a cserecsomagok átvétele/átadása csak személyesen intézhető otthoni vagy munkahelyi, stb. címen!

Értékegyeztetés:

A csere során felmerülő értékkülönbözetet a Kereskedő a Fogyasztónak banki átutalás útján köteles megfizetni, a Fogyasztó a Kereskedőnek bankkártyás vagy átutalásos előrefizetéssel illetve a cseretermék átadásakor, a futárnál készpénzben vagy bankkártyával tudja megfizetni.

Fontos információ:

Ugyanazon fogyasztó különböző megrendelésszámhoz kapcsolódó cseréit a Kereskedő külön csereként kezeli, azzal, hogy fenntartja magának a jogot azok öszevonására. A Kereskedő fenntartja továbbá a jogot arra, hogy a cserefutár szolgáltatásból kizárja a nyilvánvalóan rosszhiszemű Fogyasztót és ezt a szolgáltatást az ilyen Fogyasztók esetében a jövőben is megtagadja. A szolgáltatás megtagadásáról a Kereskedő a Fogyasztót e-mailben köteles tájékoztatni, kellő indoklás kíséretében. A cserefutár szolgáltatás nem vehető igénybe a mintadarabok, a szépséghibás termékek esetében és a vásárlástól történő elálláskor!

Ugyanahhoz a megrendelésszámhoz kapcsolódó második és minden további csere:

Kérjük, a terméket saját költségén küldje vissza ( UTÁNVÉTES CSOMAGOT NEM VESZÜNK ÁT! ) a Batz Hungary Kft. részére, az alábbi címre: 2013 Pomáz, Tölgyes Kálmán u. 9.
Csere esetén a csomagba tegye bele a VISSZAKÜLDÉSI ŰRLAPOT (számlához volt hozzátűzve), pontosan kitöltve, csere termék megnevezésével vagy számlaszámmal, amennyiben a pénzt szeretné visszakapni. CSAK SZOBÁBAN PRÓBÁLT, ÚJ TERMÉKET VESZÜNK VISSZA, EREDETI CSOMAGOLÁSBAN! Ilyen esetekben a kiszállítás díja Önt terheli!

Elállás:

Elállási szándékát e-mailben kell jeleznie az aruhaz@batz.hu címen, megrendelésszámmal. Kérjük, a terméket saját költségén küldje vissza ( UTÁNVÉTES CSOMAGOT NEM VESZÜNK ÁT! ) a Batz Hungary Kft. részére, az alábbi címre: 2013 Pomáz, Tölgyes Kálmán u. 9.
Elállás esetén a csomagba tegye bele a VISSZAKÜLDÉSI ŰRLAPOT (számlához volt hozzátűzve), pontosan kitöltve, bankszámlaszámmal, ahova kollégáink a vételárat visszautalhatják. CSAK SZOBÁBAN PRÓBÁLT, ÚJ TERMÉKET VESZÜNK VISSZA, EREDETI CSOMAGOLÁSBAN!

Kelt: Pomáz, 2020. április 1. 09.35.