Szállítási Feltételek

Felhívjuk figyelmüket, hogy a hibásan megadott adatokból (e-mail cím, név, szállítási cím, számlázási adatok) származó kellemetlenségekért, félreértésekért, károkért a felelősség az adatszolgáltatót (vásárló) terheli.

Webáruházunk megrendeléseit Magyarország területén a GLS Futárszolgálat munkatársai szállítják ki. Csak magyarországi címre áll módunkban kiszállítást vállalni. Kérjük, a regisztrációnál vagy a megrendelésnél adjon meg telefonszámot, így a futár könnyebben tud egyeztetni Önnel. Cégünk a beérkezett megrendeléseket, raktárkészleten lévő termékek esetén, legkésőbb 1-7 munkanapon belül átadja a GLS futárszolgálatnak, amely az átvételtől számított 1-5 munkanapon belül kikézbesíti azt a Vásárlónak. A csomag feladása előtt a megrendelés feldolgozásáról a Vásárlót e-mailben értesítjük. A pontos kézbesítési időpontról a GLS futárszolgálat SMS-ben küld értesítést a rendelés leadásakor megadott telefonszámra. Kollégáink az áruház ügyfélszolgálati számán NEM tudnak információt adni a kiszállítás pontos időpontjáról, arról a 06-29-88-67-00-as számon tudnak érdeklődni. A szállítási díj tartalmazza a csomagolás költségét is.

GLS csomagpontra kért szállítás esetén a pénztár oldalon kérjük adjon meg Önnek megfelelő, közeli GLS csomagpontot a legördülő menüből! Kérjük a kiválasztás előtt gondosan olvassa el milyen fizetési feltételekkel tudja igénybe venni a megadott csomagpontot és annak megfelelően jelölje be a fizetési lehetőségek kiválasztásakor a fizetési módot is! A helytelenül kiválasztott csomagpontból és fizetési módból adódó kézbesíthetetlenségért minden felelősség a Vásárlót terheli!

EGYEDI TALPBETÉT megrendelés esetén első körben a megrendelés beérkezését követő 3-5 munkanapon belül a a méretvételhez szükséges roppanóhab kerül kiküldésre, majd a talplenyomatot tartalmazó roppanóhab visszaérkezésétől számított 10 munkanapon belül készül el és kerül kézbesítésre a megrendelt egyedi talpbetét. Az egyedi talpbetétek és roppanóhabok szállításával kapcsolatban bővebb információt az Egyedi talpbetét Rendelési útmutató oldalon talál.

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet vagy GLS csomagpontot megadni.

Figyelem! A szállítást olyan helyre kérje, ahol mindig tartózkodik valaki, aki tud a csomag érkezéséről. Ha a kiszállítás háromszori próbálkozás ellenére is sikertelen, az újbóli kiszállítások díjat mint a Kereskedő által addig viselt többletköltséget, a Vásárlóra terheljük!

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a megrendelt termék átvételekor a fuvarlevélen rögzítésre kerül. Az ebből fakadó kellemetlenség elkerülése végett kérjük, hogy a csomag tartalmát, a termékeket aszerint hogy valóban a megrendelt termékek-e, és hogy azok nem sérültek-e, még a szállító jelenlétében szíveskedjenek ellenőrizni! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt NEM ÁLL módunkban elfogadni!

Csere esetén a csomagba tegye bele a VISSZAKÜLDÉSI ŰRLAPOT amit innen tud letölteni, pontosan kitöltve, csere termék megnevezésével vagy számlaszámmal, amennyiben a pénzt szeretné visszakapni. 

A szállítás díja:
1., utánvéttel (10.000 forint alatti megrendelés esetén): 1190,- Ft
2., bankkártyával, utalással történő fizetésnél (10.000 forint alatti megrendelés esetén): 990,- Ft
3., GLS csomagpontra történő szállításnál (10.000 forint alatti megrendelés esetén): 990,- Ft
10.000 forint feletti megrendeléseknél a szállítás díjtalan!
A megrendelt termékek viszonteladóknál, a gyártóknál valamint a pomázi központban történő személyes átvételére nincs mód.
Jelen weboldalon az 1997:CLV.Fogyvtv.14.§(4) és (5) illetve a 4/2009.(I.30.) NFGM-SZMM együttes rendelet szerint az árak feltüntetése Ft pénznemben történik, a webshop vastag betűvel jelzi az árakat. A termékek mindig a megrendelés pillanatában feltüntetett fogyasztói áron kerülnek értékesítésre.
A vételár a termék adatlapon, a kiválasztott termék megadott jellemzővel meghatározott feltüntetett ár, vagyis az adott árucikk bruttó (Áfa-t is tartalmazó) vételára.
Kereskedő fenntartja a jogot termékei árainak eseti változtatásaira, amely nem visszaható hatályú. Szintúgy, a termékek vételárai biztosan nem változnak az adott fogyasztó számára, a megrendelés leadása és az árucikkek kézhezvétele közötti időszakban.

RENDELÉSEK LEZÁRÁSA, SZÁMLÁZÁSA ÉS KISZÁLLÍTÁS:
2001:CVIII 6.§(1) szerint tájékoztatjuk, hogy a rendelés feladása után de még kiszállítás előtt, felvilágosítás, speciális kérés, megrendelés-módosítás vagy valamilyen felmerült probléma bejelentése kapcsán kérjük, jelezze azt az aruhaz@batz.hu email címen vagy a +36 20 493-9493 telefonszámon, egyedi talpbetét megrendelés esetén az egyeditalpbetet@batz.hu e-mail címen vagy a 06/26-526-106/25 MELLÉK, illetve a 06/20-377-2165 telefonszámon.
2001:CVIII 6.§(2) szerint tájékoztatjuk, hogy megrendelését 48 órán belül, a megadott e-mail címre küldött elektronikus levélben visszaigazoljuk. Kérjük a visszaigazolást minden esetben várja meg! Kollégáink ellenőrzik a megrendelését és visszaigazolásban tájékoztatjuk a termékek állapotáról, a kiszállítás időpontjáról és az esetlegesen felmerülő szállítási költségekről. Amennyiben a visszaigazolás az adott határidőn belül nem érkezik meg Önhöz, nem köteles a terméket megvásárolni vagy a szolgáltatást igénybe venni. A szállításról tájékoztatónk D) pontja ad részletes útmutatást.
A szállítási díjat is tartalmazó számlát a csomagban találja meg.
Egyedi talpbetét megrendelés esetén az első körben küldött roppanóhabot szállítólevéllel együtt, majd a megrendelt termékről szóló számlát a kész, legyártott egyedi talpbetéttel együtt kézbesítjük.
Kérjük, hogy átvétel előtt a csomag és a termék(ek) sérülésmentes állapotát ellenőrizni szíveskedjen, amennyiben a csomagoláson vagy a termékeken bármilyen fizikai sérülést észlel, vetessen fel jegyzőkönyvet a szállítást végző futárral!

Kellemes vásárlást kívánunk!

ELÁLLÁSI JOG:
Korm.r. 20.§ (2)b) szerint a Fogyasztó a megrendelés beküldése pillanatától kezdődően (tehát akár a termék átvétele előtt), legfeljebb 14 naptári napon belül, Korm.r. 4.§.9. szerint a(z) aruhaz@batz.hu címre küldött elállási nyilatkozattal állhat el a megrendeléstől (minta az alábbiakban). Az ügyintézéssel kapcsolatosan a reklamacio@batz.hu e-mailen , valamint a 06/26-526-106/16 MELLÉKEN vagy a 06/20-663-0940 telefonszámokon érdeklődhet.
—-
Egyedi talpbetét megrendelés esetén, a Korm.r. 29. § (1) c) szerint a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát. Egyedi talpbetéttel kapcsolatos reklamációs igényét a 06/26-526-106/25 MELLÉK telefonszámon, valamint az egyeditalpbetet@batz.hu e-mail címen jelezheti.

Elállási nyilatkozatminta:
—-
Címzett:
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk
elállási jogomat/jogunkat az alábbi szolgáltatás
nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
………………………………………………..
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
Kelt
—-
ELÁLLÁSI JOG A GYAKORLATBAN:
Elállásra vonatkozó igényét e-mailben, illetve postai úton oda küldött nyilatkozattal jelentheti be.
FIGYELEM!
Korm.r. 29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát
a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
A kormányrendelet ezen esetekben nem kötelezi a Kereskedőt sem a termékek visszaszállítására, sem a díjak visszafizetésére.
Korm.r.29.§(1)a) pont alapján tájékoztatjuk, hogy lábbelik és talpbetétek esetén ha a csomag megbontásra került, függetlenül attól, hogy a lábbelit vagy talpbetétet használták-e, de különösen ha használták, úgy higiéniai okokból, és a bontott csomagolásra hivatkozva a Kereskedő visszavenni azt már nem tudja újra-értékesítés céljából, így ezesetben elállási jog nem érvényesíthető!

A cserékre vonatkozó szabályozásunk 2020.04.01-től VISSZAVONÁSIG ÉRVÉNYES!

Csere és elállás:

Amennyiben a megrendelt termék nem nyeri el tetszését vagy nem megfelelő méretű, termék átvételét követő naptól számított 14 napon (naptári nap!) belül lehetősége van méret/fazon cserére, pénzvisszafizetésre (elállásra).

(Lássunk egy példát: Ha a terméket a futárcég egy csütörtöki napon szállítja ki Önnek, a 14 napos határidő a pénteki napon kezdődik. A szombat és vasárnap is naptári nap, ezért a határidőbe a hétvége is beletartozik. Természetesen a 14 napos határidő alatt bármikor elállhat a szerződéstől vagy cserélheti a terméket, de a jóhiszeműség és a tisztesség általános követelménye szerint a termék átvételét követően, annak jellegének, tulajdonságának és működőképességének megállapításához szükséges használatot követően döntsön a termék megtartásáról vagy esetleges visszaküldéséről, ezzel elősegíti a gördülékeny és gyors ügyintézést.)

Csere:

Kérjük,  jelezze e-mailben csere iránti igényét az aruhaz@batz.hu címen, pontos megrendelésszámmal, napközben elérhető telefonszámmal és a cseretermék megnevezésével. Kollégáink 15 munkanapon belül megkeresik e-mailben (szükség esetén telefonon) a csere kiszállításához szükséges adatok egyeztetése végett. A csereterméket a Batz Hungary Kft. költségére cserefutárral juttatják el Önhöz. Sikertelennek tekintendő a csere, amennyiben a futár a kézbesítés során sem telefonon, sem a kézbesítés helyszínén nem éri el a címzettet, vagy a címzett a küldemény átvételét megtagadja. Sikertelen csere esetén, az újbóli és minden további csere szállítási költsége a Fogyasztót terheli.

Amennyiben a Fogyasztó által igényelt cseretermék időközben elfogyott, a Kereskedő köteles a Fogyasztót erről e-mailben értesíteni. Mivel a webáruház készlete – a beszállítások és értékesítések függvényében – folymatosan változik, így előfordulhat, hogy a csereigény felmerülésekor egy adott termék vagy annak bizonyos mérete nem elérhető, majd később újra rendelkezésre áll. Az ilyen esetekért a Kereskedő semmilyen felelősséget nem tud vállalni, mindig a meglévő készlet alapján kezeli a kéréseket, a jóhiszeműség mindenek feletti szem előtt tartásával. Cseretermék kizárólag a webáruház aktuális készlete alapján igényelhető és legalább 5.000,- forint értékűnek kell lennie. Megfelelő cseretermék hiányában a Vásárló természetesen élhet elállási jogával, annak feltételeivel együtt.

A Kereskedő a méret és/vagy fazoncserét egy megrendeléshez kötötten egy alkalommal biztosítja cserefutárral, minden továbi – azonos megrendeléshez kötött – csere esetében a szállítási költség a fogyasztót terheli. A díjtalan cserefutár szolgáltatás a szépséghibás/outlet termékek esetében nem vehető igénybe. A díjtalan cserefutár szolgáltatás GLS csomagpontra való szállítással nem igényelhető.

A díjtalan cserefutár szolgáltatás csak abban az esetben vehető igénybe, ha a megrendelt és a cseretermék ára egyaránt meghaladja az 5.000,- forintot!

Értékegyeztetés:

A csere során felmerülő értékkülönbözetet a Kereskedő a Fogyasztónak banki átutalás útján köteles megfizetni, a Fogyasztó a Kereskedőnek bankkártyás vagy átutalásos előrefizetéssel illetve a cseretermék átadásakor, a futárnál készpénzben vagy bankkártyával tudja megfizetni.

Fontos információ:

Ugyanazon fogyasztó különböző megrendelésszámhoz kapcsolódó cseréit a Kereskedő külön csereként kezeli, azzal, hogy fenntartja magának a jogot azok öszevonására. A Kereskedő fenntartja továbbá a jogot arra, hogy a cserefutár szolgáltatásból kizárja a nyilvánvalóan rosszhiszemű Fogyasztót és ezt a szolgáltatást az ilyen Fogyasztók esetében a jövőben is megtagadja. A szolgáltatás megtagadásáról a Kereskedő a Fogyasztót e-mailben köteles tájékoztatni, kellő indoklás kíséretében. A cserefutár szolgáltatás nem vehető igénybe a mintadarabok, a szépséghibás termékek esetében és a vásárlástól történő elálláskor!

Ugyanahhoz a megrendelésszámhoz kapcsolódó második és minden további csere:

Kérjük, a terméket saját költségén küldje vissza ( UTÁNVÉTES CSOMAGOT NEM VESZÜNK ÁT! ) a Batz Hungary Kft. részére, az alábbi címre: 2013 Pomáz, Tölgyes Kálmán u. 9.
Csere esetén a csomagba tegye bele a VISSZAKÜLDÉSI ŰRLAPOT (számlához volt hozzátűzve), pontosan kitöltve, csere termék megnevezésével vagy számlaszámmal, amennyiben a pénzt szeretné visszakapni. CSAK SZOBÁBAN PRÓBÁLT, ÚJ TERMÉKET VESZÜNK VISSZA, EREDETI CSOMAGOLÁSBAN! Ilyen esetekben a kiszállítás díja Önt terheli!

Elállás:

Elállási szándékát e-mailben kell jeleznie az aruhaz@batz.hu címen, megrendelésszámmal. Kérjük, a terméket saját költségén küldje vissza ( UTÁNVÉTES CSOMAGOT NEM VESZÜNK ÁT! ) a Batz Hungary Kft. részére, az alábbi címre: 2013 Pomáz, Tölgyes Kálmán u. 9.
Elállás esetén a csomagba tegye bele a VISSZAKÜLDÉSI ŰRLAPOT (számlához volt hozzátűzve), pontosan kitöltve, bankszámlaszámmal, ahova kollégáink a vételárat visszautalhatják. CSAK SZOBÁBAN PRÓBÁLT, ÚJ TERMÉKET VESZÜNK VISSZA, EREDETI CSOMAGOLÁSBAN!

Fenti szállítási feltételek 2020. április 1-én 09.35-től visszavonásig érvényesek.