Felhívjuk figyelmüket, hogy a hibásan megadott adatokból (e-mail cím, név, szállítási cím, számlázási adatok) származó kellemetlenségekért, félreértésekért, károkért a felelősség az adatszolgáltatót (vásárló) terheli.
Webáruházunk megrendeléseit Magyarország területén a GLS Futárszolgálat munkatársai szállítják ki. Csak magyarországi címre áll módunkban kiszállítást vállalni. Kérjük, a regisztrációnál vagy a megrendelésnél adjon meg telefonszámot, így a futár könnyebben tud egyeztetni Önnel. Cégünk a beérkezett megrendeléseket, raktárkészleten lévő termékek esetén, legkésőbb 15 munkanapon belül átadja a GLS futárszolgálatnak, amely az átvételtől számított legkésőbb 5 munkanapon belül kikézbesíti azt a Vásárlónak.
A csomag feladása előtt a megrendelés feldolgozásáról a Vásárlót e-mailben értesítjük. A pontos kézbesítési időpontról a GLS futárszolgálat SMS-ben küld értesítést a rendelés leadásakor megadott telefonszámra. GLS csomagja státuszát csomagszám ellenében a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes oldalon vagy a GLS által küldött e-mailben található direkt linken tudja figyelemmel kísérni! (A megrendelésszám és a számlaszám nem azonos a csomagszámmal!) A GLS futárszolgálat központi telefonszámai további információért: 06-29-88-67-00 vagy +36-20-890-0660.
Kollégáink az áruház ügyfélszolgálati számán NEM tudnak információt adni a kiszállítás pontos időpontjáról, arról a 06-29-88-67-00-as számon tudnak érdeklődni. A szállítási díj tartalmazza a csomagolás költségét is.
GLS csomagpontra kért szállítás esetén a pénztár oldalon kérjük adjon meg Önnek megfelelő, közeli GLS csomagpontot a legördülő menüből! Kérjük a kiválasztás előtt gondosan olvassa el milyen fizetési feltételekkel tudja igénybe venni a megadott csomagpontot és annak megfelelően jelölje be a fizetési lehetőségek kiválasztásakor a fizetési módot is! A helytelenül kiválasztott csomagpontból és fizetési módból adódó kézbesíthetetlenségért minden felelősség a Vásárlót terheli!
EGYEDI TALPBETÉT megrendelés esetén első körben a megrendelés beérkezését követő 3-5 munkanapon belül a a méretvételhez szükséges roppanóhab kerül kiküldésre, majd a talplenyomatot tartalmazó roppanóhab visszaérkezésétől számított 10 munkanapon belül készül el és kerül kézbesítésre a megrendelt egyedi talpbetét. Az egyedi talpbetétek és roppanóhabok szállításával kapcsolatban bővebb információt az Egyedi talpbetét Rendelési útmutató oldalon talál.
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet vagy GLS csomagpontot megadni.
Figyelem! A szállítást olyan helyre kérje, ahol mindig tartózkodik valaki, aki tud a csomag érkezéséről. Ha a kiszállítás háromszori próbálkozás ellenére is sikertelen, az újbóli kiszállítások díjat mint a Kereskedő által addig viselt többletköltséget, a Vásárlóra terheljük!
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a megrendelt termék átvételekor a fuvarlevélen rögzítésre kerül. Az ebből fakadó kellemetlenség elkerülése végett kérjük, hogy a csomag tartalmát, a termékeket aszerint hogy valóban a megrendelt termékek-e, és hogy azok nem sérültek-e, még a szállító jelenlétében szíveskedjenek ellenőrizni! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt NEM ÁLL módunkban elfogadni!
Csere esetén a csomagba tegye bele a VISSZAKÜLDÉSI ŰRLAPOT amit innen tud letölteni, pontosan kitöltve, csere termék megnevezésével vagy számlaszámmal, amennyiben a pénzt szeretné visszakapni.